SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Była menedżerka TVN odpowiada za komunikację wydawcy „Super Expressu”

Stanowisko PR managerki firmy Time, wydającej m.in. „Super Express” i sprzedającej ofertę reklamową kilku stacji z Grupy Radiowej Time, objęła Magdalena Godzik. Wcześniej pracowała m.in. TVN Warner Bros. Discovery, „Wprost” i AVT Korporacja.

Magdalena Godzik, fot. materiały prasoweMagdalena Godzik, fot. materiały prasowe

Magdalena Godzik będzie odpowiadać strategię komunikacji i działania public relations wszystkich obszarów działalności firmy Time: tytułów prasowych (m.in. „Super Expressu” i „Muratora”), serwisów internetowych (m.in. poradnikzdrowie.pl, mjakmama24.pl, urzadzamy.pl, se.pl), sprzedaży oferty reklamowej Radio Eska, Eski Rock, VOX FM i Radia SuperNova, tworzenia treści wideo i audio (m.in. audiobooki, podcasty) oraz wydawnictwa Harde.

Będzie bezpośrednio współpracowała z zarządem firmy Time spółek radiowych należących do holdingu ZPR Media. Będzie też nadzorowała zespół zajmujący się public relations Targów Książki i Mediów Vivelo 2023, które odbędą się na Stadionie Narodowym w dniach 18-21 maja br.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Od dawna mieliśmy się czym pochwalić, ale nie zawsze umieliśmy dotrzeć z tymi informacjami do zainteresowanych. Wierzę, że teraz to się zmieni - mówi Paweł Szaniawski, członek zarządów spółek radiowych Grupy ZPR Media.

Poprzednio za kontakty z mediami w Time odpowiadała, jako zewnętrzna konsultantka, Magdalena Niemirowska-Kaczyńska.

Magdalena Godzik przez ostatnie trzy lata pracowała jako doradca medialny, obsługiwała firmy i marki osobiste. Wcześniej przez 10 lat była związana z TVN Warner Bros. Discovery, pracowała m.in. przy „Dzień Dobry TVN” i „Top Model”.

Współpracowała także z CNN, TV Tokyo. Wcześniej była związana z wydawnictwami prasowymi AWR Wprost i AVT Korporacja.

Firma Time w 2021 roku osiągnęła wzrost przychodów o 5,4 proc. do 285,42 mln zł i zysku netto z 32,43 do 36,17 mln zł. Zmalały jej wpływy ze sprzedaży prasy, a wzrosły przychody reklamowe, zatrudnienie zmniejszyło się o ponad 40 etatów.

Dołącz do dyskusji: Była menedżerka TVN odpowiada za komunikację wydawcy „Super Expressu”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Barry
Kolejna zatrudniają. Dziennikarze odchodzą a oni zatrudniaj ludzi od komunikacji. Żenada. Wszyscy na mieście wiedza, że SE to trup i nie warto tam przychodzić. Mobbing jest na porządku dziennym. Od lat.
odpowiedź
User
Martusia
Dobre sobie. SE i komunikacja? Wyraz komunikacja w SE był odmieniany milion razy a dalej jej brak. Nie sadze aby ta dziewczyna nauczyła komunikacji wszystkich Grześków i innych. Śliscy ludzie.
odpowiedź
User
purr
Ej, dziennikarze, jakie macie plany po zejściu z prasy? Tak pytam, bo może warto rozważyć zmianę branży, u nas pilnie poszukujemy do pracy na etat, budżetówka, może nie jest dużo kasy ale i nie mało jak to się słyszy, praca pewna od zaraz. Naprawdę zapraszam. Osoby po studiach na kierunkach społecznych, do OPS, praca polega na pomaganiu ludziom nie jest to praca opiekunki lecz specjalisty pracy socjalnej, taki jakby coach, dużo ciekawych tematów do artykułów cz książek). Rozglądajcie się po okolicach W-wy i w stolicy, naprawdę ciekawa praca. Pzdr.
odpowiedź