Była menedżerka TVN odpowiada za komunikację wydawcy „Super Expressu”

Stanowisko PR managerki firmy Time, wydającej m.in. „Super Express” i sprzedającej ofertę reklamową kilku stacji z Grupy Radiowej Time, objęła Magdalena Godzik. Wcześniej pracowała m.in. TVN Warner Bros. Discovery, „Wprost” i AVT Korporacja.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Była menedżerka TVN odpowiada za komunikację wydawcy „Super Expressu”
Magdalena Godzik, fot. materiały prasowe

Magdalena Godzik będzie odpowiadać strategię komunikacji i działania public relations wszystkich obszarów działalności firmy Time: tytułów prasowych (m.in. „Super Expressu” i „Muratora”), serwisów internetowych (m.in. poradnikzdrowie.pl, mjakmama24.pl, urzadzamy.pl, se.pl), sprzedaży oferty reklamowej Radio Eska, Eski Rock, VOX FM i Radia SuperNova, tworzenia treści wideo i audio (m.in. audiobooki, podcasty) oraz wydawnictwa Harde.

Będzie bezpośrednio współpracowała z zarządem firmy Time spółek radiowych należących do holdingu ZPR Media. Będzie też nadzorowała zespół zajmujący się public relations Targów Książki i Mediów Vivelo 2023, które odbędą się na Stadionie Narodowym w dniach 18-21 maja br.

- Od dawna mieliśmy się czym pochwalić, ale nie zawsze umieliśmy dotrzeć z tymi informacjami do zainteresowanych. Wierzę, że teraz to się zmieni - mówi Paweł Szaniawski, członek zarządów spółek radiowych Grupy ZPR Media.

Poprzednio za kontakty z mediami w Time odpowiadała, jako zewnętrzna konsultantka, Magdalena Niemirowska-Kaczyńska.

Magdalena Godzik przez ostatnie trzy lata pracowała jako doradca medialny, obsługiwała firmy i marki osobiste. Wcześniej przez 10 lat była związana z TVN Warner Bros. Discovery, pracowała m.in. przy „Dzień Dobry TVN” i „Top Model”.

Współpracowała także z CNN, TV Tokyo. Wcześniej była związana z wydawnictwami prasowymi AWR Wprost i AVT Korporacja.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/super-express-youtube-nowy-program-tomasz-terlikowski-wiktor-swietlik,7169712396929153a ##

Firma Time w 2021 roku osiągnęła wzrost przychodów o 5,4 proc. do 285,42 mln zł i zysku netto z 32,43 do 36,17 mln zł. Zmalały jej wpływy ze sprzedaży prasy, a wzrosły przychody reklamowe, zatrudnienie zmniejszyło się o ponad 40 etatów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową