Magdalena Mulenga operations directorem w Isobar Poland Group

Magdalena Mulenga dołączyła do Isobar Poland Group obejmując nowo utworzone stanowisko operations directora. Przeszła z agencji iProspect, która podobnie jak Isobar należy do Dentsu Aegis Network Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Magdalena Mulenga operations directorem w Isobar Poland Group
Magdalena Mulenga

Magdalena Mulenga jako operations director będzie odpowiadać za udoskonalenie efektywności operacyjnej, tworzenie i monitorowanie procesów oraz integrację wybranych obszarów działania agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group.

Do Isobar Poland Group przeszła z agencji iProspect, która podobnie jak Isobar, działa w ramach polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network. Przez ostanie 3 lata pełniła tam funkcję client service directora, a następnie członka zarządu.

- Dołączenie Magdy Mulengi do zespołu Isobar Poland Group pozwoli nam na jeszcze szybsze przeprowadzenie integracji w wybranych obszarach. Wierzę, że jej doświadczenia w zarządzaniu zespołami produkcyjnymi i znajomość specyfiki działania agencji należących do grupy Dentsu Aegis Network Polska spowoduje, że procesy Isobar Poland Group będą bardziej efektywne i lepiej dopasowane do potrzeb klientów - mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, managing director Isobar Poland Group.

Magdalena Mulenga w latach 2014-2017 była związana z iProspect, którego zespołem początkowo kierowała. Była zaangażowana w proces akwizycji spółki Marketing Wizards. W czerwcu 2015 roku, po sfinalizowaniu akwizycji, objęła stanowisko członka zarządu tej agencji. Odpowiadała m.in. za integrację obu zespołów oraz integrację z Dentsu Aegis Network, zarówno lokalnie jak i globalnie.

Wcześniej, jako dyrektor operacyjny, pracowała w agencji Fast White Cat, gdzie odpowiadała za launch kompleksowej usługi tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi w wielu obszarach funkcjonowania w tym m.in. web development, marketingu, logistyki oraz obsługi klienta. W latach 2012-2013 zarządzała, należącą do GroupM, agencją performace marketingu Quisma. Przed dołączeniem do Quismy Mulenga przez ponad 6 lat związana była z domem mediowym Mindshare Polska.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI