Grupa OLX łączy zespoły programmatic, szefową Magdalena Wysocka

Zespoły reklamy programatycznej Grupy OLX z różnych krajów europejskich zostały połączone. Wspólnym działem zarządza Magdalena Wysocka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grupa OLX łączy zespoły programmatic, szefową Magdalena Wysocka
Magdalena Wysocka

- Każdy z naszych partnerów, kupujący powierzchnię reklamową w modelu programmatic może bezpośrednio z naszym zespołem załatwić wszystko, co dotyczy rynków europejskich, na których działa Grupa OLX. Poza Europą obsługujemy też Kazachstan, Uzbekistan. W zakres działań zespołu wchodzą dedykowane deale, open auction, sprawy techniczne, partnerstwa - wylicza Magdalena Wysocka.

Reorganizacja ma na celu usprawnienie i ujednolicenie wszystkich procesów, migrację rozwiązań oraz sprawniejsze zarządzanie europejską powierzchnią reklamową. - Szersza perspektywa, działanie pod jednym brandem, wymiana doświadczeń oraz unifikacja procesów, to kierunek rozwoju naszych działań - dodaje Wysocka.

Magdalena Wysocka w Grupie OLX pracuje od ponad siedmiu lat. Przed obecnym stanowiskiem kolejno pełniła funkcje szefowej ds. przychodów reklamowych i managerki zarządzającej platformą Fixly.

Wcześniej przez 8,5 roku była związana z Google, m.in. jako account manager (zajmowała się m.in. reklamami mobilnymi i współpracą z agencjami SEM) oraz industry manager (odpowiadała za kategorię motoryzacyjną i startupy).

W Polsce do Grupy OLX oprócz OXL należą platformy otoMoto, otoDom i Fixly. W zeszłym roku finansowym firma osiągnęła wzrost przychodów o 27,3 proc. do 1,1 mld zł, a jej zysk netto zwiększył się z 271,78 do 328,37 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu