SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przekrocz granicę przyjemności” - Anja Rubik reklamuje lody Magnum Ruby (wideo)

Startuje kampania reklamująca Magnum Ruby, nową wersję lodów Magnum (produkowanych przez Unilever). Bohaterką akcji, prowadzonej pod hasłem „Przekrocz granicę przyjemności”, jest modelka Anja Rubik.

Anja Rubik w reklamie lodów Magnum Ruby Article

Reklamy z Anją Rubik mają obrazowo przedstawiać walory Magnum Ruby. Promowane lody mają smak białej czekolady z sosem malinowym, są pokryte czekoladą rubinową o smaku jagodowym.

 

Działania reklamujące lody Magnum obejmują m.in. telewizję oraz internet. Marka współpracuje z Anją Rubik już od kilku miesięcy przy jej akcji edukacyjnej pod hasłem „#przelamlody”. To cykl czatów internetowych z seksuologami, terapeutami i lekarzami na tematy z zakresu życia seksualnego. Anja Rubik od dwóch lat prowadzi Fundację sexedpl, napisała też zatytułowaną tak książkę o edukacji seksualnej.

 

Anja Rubik w ub.r. wystąpiła w kampanii ekologicznej kolekcji Conscious odzieży H&M. Z kolei w 2018 roku została ambasadorką marketingową Samsunga, i reklamowała buty Jimmy Choo. Wcześniej promowała m.in. obuwie CCC i biżuterię Apart.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przekrocz granicę przyjemności” - Anja Rubik reklamuje lody Magnum Ruby (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stryjek
Czyli Anja ma prostą strategię: tutaj bycie eko wyrocznią i ostoją moralności, a tam przelew od dużego korpo (Unilever) sprzedającego mleko z cukrem.
19 0
odpowiedź
User
mike
Jeśli lody (te do konsumpcji) to tylko z lokalnej lodziarni gdzie składają się ze śmietany, cukru, jaj i naturalnych dodatków smakowych jak np. owoce
16 0
odpowiedź
User
dziwne
Czemu ona wygląda jakby loda miała zaraz zrobić?
14 2
odpowiedź
User
daro
Jakoś ta pani do niczego mnie nie przekona. Niektóre wybory person w reklamach to duże nieporozumienia
13 0
odpowiedź
User
Wioletka
Jakoś nie nabrałam przekonanja.
10 0
odpowiedź