SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maja Biniewicz digital chief officerem w Grupie MullenLowe

Maja Biniewicz zaczęła pracę jako digital chief officer w Grupie MullenLowe (do której należą agencja reklamowa MullenLoweWarsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub). Poprzednio była związana z ZPR Media, a wcześniej m.in. z Isobar Polska i K2 Media.

Maja BiniewiczMaja Biniewicz

W Grupie MullenLowe Biniewicz zajmie się kompleksowym zarządzaniem w obszarze digital. Do jej głównych zadań należeć będzie optymalizacja struktury firmy pod kątem jak najlepszego wykorzystania jej potencjału, zarówno mediowego, jak i kreatywno-produkcyjnego. Jej obszar nadzoru obejmować będzie działania social, performance, content marketing, programmatic oraz wszystkie inne z aktywności internetowe.

- Zatrudnienie Mai jest efektem wnikliwego procesu nie tylko rekrutacyjnego, ale przede wszystkim restrukturyzacyjnego grupę MullenLowe. Chcemy połączyć i wzmocnić nasze kompetencję digitalowe, by jak najskuteczniej rozwijać biznes naszych klientów. Maja przekonała nas wizją rozwoju zespołu, strategicznym podejściem do biznesu i zaangażowaniem - wyjaśnia Kinga Grzelewska, managing partner w agencji MullenLoweWarsaw.

Maja Biniewicz ostatnio pracowała jako strategic director w ZPR Media. Po roku pracy rozstała się z wydawcą, a jej stanowisko zlikwidowano.

Wcześniej Biniewicz przez ponad rok była digital media directorem w agencji Isobar należącej do Dentsu Aegis Network Polska. W latach 2013-2015 pracowała jako strategic director w K2 Media.

Przedtem przez ponad siedem lat była związana ze Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media). Pełniła tam kolejno funkcje: interactive media planner, senior interactive planner, interactive manager, digital consulting manager, a przez ostatni rok przed odejściem była head of audience on demand.

Dołącz do dyskusji: Maja Biniewicz digital chief officerem w Grupie MullenLowe

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tadeusz Ż.
Jak to możliwe, zaprawdę pytam sam siebie jak to możliwe? Może Ci z ML są po prostu głusi? K2, Isobar, ZPR tak się dziewczyna plącze, opowiada androny, nie ma umiejętności rozmowy z ludźmi, zarządzania. Coś tam wie o tym digitalu, w sumie w kółko powtarza jedno i to samo. Mam nadzieję, że już nikt nigdy przez tę Panią nabrany nie będzie.
odpowiedź
User
Thm
Swietna specjalistka i managerka, majaca ogromne doswiadczenie digitalowe, zorientowana na cele i ich realizacje. Powodzenia Maju!
odpowiedź
User
Thm
Swietna specjalistka i managerka, majaca ogromne doswiadczenie digitalowe, zorientowana na cele i ich realizacje. Powodzenia Maju!
odpowiedź