SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MAKARą - nowe nudle od Winiary wsparte kampanią

Ruszyła kampania internetowa wspierająca MAKARą - nową propozycję z kategorii nudle od Winiary. Akcję pod hasłem "Świat kocha, świat poczeka" przygotowały firmy PZL, Interactive Solutions i MEC.

MAKARą jest dostępny w sześciu wariantach smakowych (m.in. wołowina i grzyby oraz chilli con Carne). Wszystkie wersje są dostępne za 1,20 zł (cena sugerowana).

W ramach kampanii, na stronie www.MAKARą.pl oraz na fanpage'u marki na Facebooku internauci będą mogli zagrać w grę "MAKARą Maratą", czyli wziąć udział w makaronowym maratonie, zbierać metry makaronu i wygrać nagrody, w tym konsolę do gier Playstation 3.


Agencją interaktywną, która odpowiada za kampanię, jest Interactive Solutions. Media zaplanował MEC. Cała strategia MAKARą, hasło owarzyszące komunikacji „Świat kocha, świat poczeka”, jak również koncepcja opakowań jest autorstwa agencji PZL.

Dołącz do dyskusji: MAKARą - nowe nudle od Winiary wsparte kampanią

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojti
Przesadzone jak jasny gwint ale reklama fajna
odpowiedź