Małgorzata Górka: z Goldbach Audience do Ad-Vice

Małgorzata Górka zaczęła pracę jako business development manager w internetowej sieci reklamowej Ad-Vice. Jednocześnie nowe funkcje objęli w niej Dominik Ulański, Piotr Wiktor i Jakub Wilczak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Górka: z Goldbach Audience do Ad-Vice
Małgorzata Górka

W Ad-Vice Małgorzata Górka zajmie się przede wszystkim rozwijaniem portfolio sieci. Poprzednio przez 8 miesięcy pełniła funkcję senior affiliate specialist w Goldbach Audience Poland. Wcześniej pracowała jako head affiliate manager w Mellongames i AdStock Exchange. Zajmowała się głownie obszarami performance, RTB i audience, odpowiadając m.in. za wdrażanie nowych strategii afiliacyjnych. Z branżą reklamy internetowej jest związana od trzech lat.

W Ad-Vice Górka dołączyła do działu kierowanego przez Dominika Ulańskiego, który awansował na stanowisko business development directora. Odpowiada na nim za projekty cross mediowe i performance. Poprzednio pełnił funkcję business development managera, a w Ad-Vice pracuje od lipca br. (przeczytaj o nim więcej).

Piotr Wiktor objął stanowisko head of publisher management. W Ad-Vice pracuje od sześciu lat, wcześniej jako kierownik działu witryn, specjalista ds. zakupu oraz specjalista ds. rozwoju i obsługi wydawców.

Pracę działów sprzedaży i traffic nadzoruje Jakub Wilczak, zajmujący stanowisko sales directora.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe