Małgorzata Marcinkowska: z centrali Oriflame do Synerise

Małgorzata Marcinkowska objęła nowo utworzone stanowisko wiceprezes ds. projektowania doświadczeń klientów w spółce technologicznej Synerise.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Marcinkowska: z centrali Oriflame do Synerise

Marcinkowska jako vice president, chief customer officer przejmuje odpowiedzialność za zarządzanie pełnym spektrum relacji z klientami w Synerise. Jako adwokat klientów będzie inicjować i oceniać wdrażane rozwiązania i zmiany z perspektywy klienta.

Na podstawie bezpośrednio zebranych opinii, standardów branżowych i najlepszych praktyk dostarczy rekomendacje i wraz z zespołem spółki wdroży lub zmodyfikuje już istniejące rozwiązania w obszarze budowania pozytywnych doświadczeń klientów.

Do Synerise przeszła z Oriflame, gdzie była odpowiedzialna za definiowanie i wdrażanie globalnej polityki dotyczącej analizy danych klientów oraz strategii, procesów, systemów i narzędzi CRM oraz digital marketingu. Była członkiem komitetu nadzorującego cyfrową transformacją na większości rynków, na jakich działa Oriflame.

Małgorzata Marcinkowska ma ponad 15-letnie doświadczenie zdobyte w pracy u liderów branży telekomunikacyjnej, FMCG, IT oraz doradczej. Zarządzała obszarami, takimi jak marketing, budowanie doświadczeń klientów czy rozwój biznesu, zarówno w branżach B2B, jak i B2C.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta