SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Mam talent!” miał mniej o 800 tys. widzów, ale był liderem. 74 mln zł z reklam

„Mam talent! 6” oglądało w TVN średnio 3,17 mln osób. Program w porównaniu do piątej serii stracił 810 tys. widzów, ale TVN w czasie jego emisji pozostał zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 74,22 mln zł.

fot.: Cezary Piwowarski/TVN Article

Szósty sezon „Mam talent!” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00 w okresie od 7 września do 30 listopada br. Średnia widownia odcinków tej edycji show wyniosła 3,17 mln osób, co przełożyło się na 21,43 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą publiczność zgromadził szósty odcinek formatu, który miał 3,52 mln oglądających.

Dane NAM dzięki uprzejmości TVN

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2013-09-07

3 046 527

23,20%

27,60%

2013-09-14

3 480 654

24,60%

29,40%

2013-09-21

3 168 114

21,60%

23,60%

2013-09-28

3 504 438

24,40%

28,50%

2013-10-05

3 249 531

22,20%

25,90%

2013-10-12

3 515 856

24,60%

27,20%

2013-10-19

2 878 880

19,80%

23,20%

2013-10-26

2 999 401

20,70%

22,20%

2013-11-02

3 066 480

19,70%

22,40%

2013-11-09

2 782 139

18,40%

19,80%

2013-11-16

3 254 214

20,40%

22,40%

2013-11-23

2 905 266

18,70%

20,10%

2013-11-30

3 389 224

22,50%

23,20%

Średnio:

3 167 363

21,40%

23,90%


W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 810 tys. widzów. Wówczas piątą serię formatu średnio oglądało 3,98 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 27,07 proc. oraz 31,29 proc. udziału. (więcej na ten temat).

 WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Sezon

Okres

AMR

SHR %

SHR %

I

Jesień 2008

4 750 166

32,14%

37,74%

II

Jesień 2009

5 394 771

34,63%

40,37%

III

Jesień 2010

5 276 001

34,96%

40,72%

IV

Jesień 2011

4 261 903

29,30%

32,76%

V

Jesień 2012

3 978 289

27,07%

31,29%

VI

Jesień 2013

3 167 363

21,43%

23,92%


„Mam talent!” w swoim paśmie emisji pozostał jednak zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, która miała 14,84 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała serwis pogodowy, serial „Komisarz Alex” (zobacz wyniki jego oglądalności) oraz filmy fabularne. Trzecia była TVP2 (konkurencyjny show „The Voice of Poland”; 12,40 proc.), a czwarty - Polsat (pasmo filmowe; 12,33 proc.).

W grupie komercyjnej przewaga TVN nad konkurentami była większa. Drugie miejsce należało tutaj do Polsatu, a dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Mam talent 6

3 167 363

21,43%

23,92%

TVP1

2 194 004

14,84%

10,14%

TVP2

1 832 499

12,40%

12,90%

Polsat

1 822 481

12,33%

13,67%


Wpływy z reklam przy emisji „Mam talent! 6” wyniosły 74,22 mln zł. W porównaniu do piątej serii wzrosły one o ok. 4,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

>>> „Bitwa o dom” liderem w grupie komercyjnej, będzie trzecia edycja

- Wyniki „Mam talent” były nieco gorsze niż przed rokiem, ale nadal jest to najchętniej oglądany talent-show na rynku. Nie przesądzamy jeszcze decyzji, ale mam nadzieję, że zobaczymy kolejny sezon jesienią 2014 roku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN.

Zwycięzcą szóstej edycji „Mam talent!” została pochodząca z Ukrainy Tetiana Galitsyna, która potrafi malować piaskiem. Wygrała 300 tys. zł. Drugie miejsce zajęła grupa Tekla Klebetnica, a trzecie Santiago Gil.


fot.: Cezary Piwowarski/TVN na zdjeciu:Tetiana Galitsyna, Marcin Prokop, Szymon Holownia, Malgorzata Foremniak, Agustin Egurrola, Agnieszka Chylinska

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” miał mniej o 800 tys. widzów, ale był liderem. 74 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
d
totalne zalosne smieradzace g..o medialne jak większość z badziewie made in Miszczak TVN jak nie dożynki to odpust jakie nie odpust to festyn albo remiza
14 22
odpowiedź
User
Nick
Smutny cyrk. Brak tylko karłów i kobiety z brodą.
16 22
odpowiedź
User
@d
Zamknij mordę szmaciarzu i naucz się ty ku...o pisać!
12 14
odpowiedź
User
sdsds
Najlepszy talent-show w Polsce.
A jeśli chodzi o muzykę to Voice of Poland
15 12
odpowiedź
User
Poter
Te wszystkie talent shows to sa takie nudne i sztuczne ze sie poprostu nie chce ich ogladac a te durne stacje telewizyjne organizuja kolejne edycje na wiosne gdzie te wszystkie programy sie ludzia juz dawno znudzily ,ja tam wole ogladac sobie jakis film niz tracic czas na ogladanie takich durnych programow jak :Mam talent, czy voice of Poland czy Tylko muzyka ,rzygam takimi badziewiami
13 12
odpowiedź