SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mam talent!” miał mniej o 800 tys. widzów, ale był liderem. 74 mln zł z reklam

„Mam talent! 6” oglądało w TVN średnio 3,17 mln osób. Program w porównaniu do piątej serii stracił 810 tys. widzów, ale TVN w czasie jego emisji pozostał zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 74,22 mln zł.

fot.: Cezary Piwowarski/TVNArticle

Szósty sezon „Mam talent!” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00 w okresie od 7 września do 30 listopada br. Średnia widownia odcinków tej edycji show wyniosła 3,17 mln osób, co przełożyło się na 21,43 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą publiczność zgromadził szósty odcinek formatu, który miał 3,52 mln oglądających.

Dane NAM dzięki uprzejmości TVN

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2013-09-07

3 046 527

23,20%

27,60%

2013-09-14

3 480 654

24,60%

29,40%

2013-09-21

3 168 114

21,60%

23,60%

2013-09-28

3 504 438

24,40%

28,50%

2013-10-05

3 249 531

22,20%

25,90%

2013-10-12

3 515 856

24,60%

27,20%

2013-10-19

2 878 880

19,80%

23,20%

2013-10-26

2 999 401

20,70%

22,20%

2013-11-02

3 066 480

19,70%

22,40%

2013-11-09

2 782 139

18,40%

19,80%

2013-11-16

3 254 214

20,40%

22,40%

2013-11-23

2 905 266

18,70%

20,10%

2013-11-30

3 389 224

22,50%

23,20%

Średnio:

3 167 363

21,40%

23,90%


W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 810 tys. widzów. Wówczas piątą serię formatu średnio oglądało 3,98 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 27,07 proc. oraz 31,29 proc. udziału. (więcej na ten temat).

 WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Sezon

Okres

AMR

SHR %

SHR %

I

Jesień 2008

4 750 166

32,14%

37,74%

II

Jesień 2009

5 394 771

34,63%

40,37%

III

Jesień 2010

5 276 001

34,96%

40,72%

IV

Jesień 2011

4 261 903

29,30%

32,76%

V

Jesień 2012

3 978 289

27,07%

31,29%

VI

Jesień 2013

3 167 363

21,43%

23,92%


„Mam talent!” w swoim paśmie emisji pozostał jednak zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, która miała 14,84 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała serwis pogodowy, serial „Komisarz Alex” (zobacz wyniki jego oglądalności) oraz filmy fabularne. Trzecia była TVP2 (konkurencyjny show „The Voice of Poland”; 12,40 proc.), a czwarty - Polsat (pasmo filmowe; 12,33 proc.).

W grupie komercyjnej przewaga TVN nad konkurentami była większa. Drugie miejsce należało tutaj do Polsatu, a dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Mam talent 6

3 167 363

21,43%

23,92%

TVP1

2 194 004

14,84%

10,14%

TVP2

1 832 499

12,40%

12,90%

Polsat

1 822 481

12,33%

13,67%


Wpływy z reklam przy emisji „Mam talent! 6” wyniosły 74,22 mln zł. W porównaniu do piątej serii wzrosły one o ok. 4,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

>>> „Bitwa o dom” liderem w grupie komercyjnej, będzie trzecia edycja

- Wyniki „Mam talent” były nieco gorsze niż przed rokiem, ale nadal jest to najchętniej oglądany talent-show na rynku. Nie przesądzamy jeszcze decyzji, ale mam nadzieję, że zobaczymy kolejny sezon jesienią 2014 roku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN.

Zwycięzcą szóstej edycji „Mam talent!” została pochodząca z Ukrainy Tetiana Galitsyna, która potrafi malować piaskiem. Wygrała 300 tys. zł. Drugie miejsce zajęła grupa Tekla Klebetnica, a trzecie Santiago Gil.


fot.: Cezary Piwowarski/TVN na zdjeciu:Tetiana Galitsyna, Marcin Prokop, Szymon Holownia, Malgorzata Foremniak, Agustin Egurrola, Agnieszka Chylinska

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” miał mniej o 800 tys. widzów, ale był liderem. 74 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
d
totalne zalosne smieradzace g..o medialne jak większość z badziewie made in Miszczak TVN jak nie dożynki to odpust jakie nie odpust to festyn albo remiza
odpowiedź
User
Nick
Smutny cyrk. Brak tylko karłów i kobiety z brodą.
odpowiedź
User
@d
Zamknij mordę szmaciarzu i naucz się ty ku...o pisać!
odpowiedź