SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Mamo, to ja' liderem, 'Twoje dziecko' ostro w górę

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w październiku2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA).Największy wzrost sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twojedziecko" (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w październiku 2008 r. wyniosła102 081 egz. i była o 12 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącuubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Twoje dziecko" (EdipressePolska), który w październiku sprzedał się w ilości 94 879 egz.(wzrost o 36 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko"(Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 83 660 egz. (wzrost o7,7 proc.).

październik


2008

2007

ZKDPSprzedaż ogółem
Mamo, to ja10208191 098
Twoje dziecko94 87969 479
Dziecko83 66077 291
Mam Dziecko76 38078 855
Rodzice63 35948 789
M jak mama45 05753 391
Twój maluszek20 04421 772

Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Twoje dziecko".

2008


październik

wrzesień

ZKDPSprzedażogółem
Mamo, to ja102081103811
Twoje dziecko94 87961 746
Dziecko83 66078 980
Mam Dziecko76 38087 235
Rodzice63 35951 870
M jak mama45 05761 154
Twój maluszek20 04414 824

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem, 'Twoje dziecko' ostro w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl