SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„#mamswojegoeksperta” w kampanii Open Finance

Pod hasłem „#mamswojegoeksperta” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Open Finance, mająca na celu podkreślenie zmiany wizerunku firmy oraz zwraca uwagę wsparcie profesjonalnego doradcy. Za realizację działań odpowiada agencja Sales&More.

- Chcemy pokazać, że nasz oddział to miejsce przyjazne klientom. Miejsce, w którym ekspert wytłumaczy nam złożoność produktów finansowych, wyliczy zdolność kredytową, porówna oferty finansowe w dwudziestu bankach oraz pomoże wyjść z kłopotliwych sytuacji kapitałowych - opisuje kampanię Jakub Strzelczyk, dyrektor marketingu Open Finance.

Akcja będzie realizowana przede wszystkim w internecie, ponadto animacje pojawią się w kinach.

Dołącz do dyskusji: „#mamswojegoeksperta” w kampanii Open Finance

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl