Marcin Bratkowski i Dariusz Wądrzyk w zespole Arskom Sport Brokers

Do zespołu agencji marketingu sportowego Arskom Sport Broker dołączyli Marcin Bratkowski jako account executive i Dariusz Wądrzyk jako product specialist.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marcin Bratkowski i Dariusz Wądrzyk w zespole Arskom Sport Brokers

Marcin Bratkowski wzmocnił dział projektowy Arskomu, przechodząc z agencji Partner of Promotion. W nowej roli odpowiada za projekty PR-owe, obsługując m.in. legalnego bukmachera Totolotka czy wchodzący na rynek portal ogłoszeń motoryzacyjnych MojaDziupla.pl.

Wcześniej Bratkowski jako dziennikarz sportowy był przez lata związany z Canal+ Sport (2011-13) i „Przeglądem Sportowym” (2013-19). Pracował także w dziale marketingu producenta gotowych dań „Eat Me”. Jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Warszawskim.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/arskom-sport-brokers-prezes-marek-buklarewicz-opinie ##

Dariusz Wądrzyk jako product specialist odpowiada w agencji za współprace mediowe. W ramach tych zadań koordynuje m.in. projekty specjalne Grupy Weszło.

Wądrzyk ostatnio pracował w Decathlonie Bielsko-Biała na stanowisku online marketing managera, odpowiadając m.in. za koordynację mediów społecznościowych. Wcześniej tworzył i rozwijał własne, niezależne portale o tematyce sportowej.

Dariusz Wądrzyk jest absolwentem wychowania fizycznego na Wyższej Szkole Edukacja w Sporcie oraz studiów podyplomowych na Wyższej Szkole Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję