Marcin Kuchno head of tech & consumer w Komunikacja+PR

Do zespołu agencji Komunikacja+PR dołączył Marcin Kuchno, gdzie objął nowo utworzone stanowisko head of tech & consumer. Ostatnio pracował w 24/7Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kuchno będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru PR produktowego agencji.

Ostatnio pracował w 24/7Communication

Z komunikacją marketingową Kuchno związany jest od 2014 roku - specjalizuje się w brand PR, doradztwie strategicznym i w projektach z obszaru content i influencer marketingu.

Poprzednio doświadczenie zawodowe zdobywał ostatnio w 24/7Communication jako junior account manager w zespole odpowiedzialnym za obsługę marki OPPO. Wcześniej pracował w Remarkable Ones - z agencją był związany od 2017 roku.

Doświadczenie zdobywał także w pracy dla Bobby Burgera oraz agencji Charyzma, Flywheel oraz D*fusion.

Pomagał w komunikacji wprowadzenia na polski rynek firmy z zakresu rozwiązań telematycznych dla biznesu TomTom Telematics (a następnie Webfleet Solutions), prowadził biuro prasowe dla kanałów telewizyjnych z grupy National Geographic oraz z grupy Discovery. Wspierał także działania z zakresu media relations i influencer relations polskiego oddziału koncernu Microsoft.

Jest też współorganizatorem cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów” i blogerem.

 

 

 

 

 

 

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe