Marcin Pawul account directorem w Arskom Group

Marcin Pawul dołączył do zespołu agencji Arskom Group, obejmując stanowisko account directora. Ostatnio pracował w Fundacji V4 Sport, a wcześniej m.in. w Havas Sports&Entertainment.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Marcin Pawul jest specjalistą ds. marketingu sportowego i komunikacji oraz dyplomowanym menedżerem sportowym. Z branżą marketingową związany jest od ponad 12 lat. Był członkiem zespołu, odpowiedzialnego za wprowadzenie na rynek polski agencji Havas Sports&Entertainment, w której przez sześć lat pełnił funkcję account directora. Zajmował się obsługą kluczowych klientów m.in. marki adidas, Powerade, Uniqa, Bank BGŻ czy Dalkia, dla których realizował niestandardowe, angażujące odbiorców projekty.

Ostatnie dwa lata działał w Fundacji V4 Sport, której misją jest promowanie wśród Polaków szeroko pojętej aktywności fizycznej. Z ramienia Polskiego Związku Koszykówki współorganizował projekt „Sportowcy na rynku pracy”, przygotowujący sportowców do życia zawodowego po zakończeniu kariery.

Pawul jest kolejną osobą, która w ostatnim czasie dołączyła do Arskom Group. W maju zespół agencji wzmocnili Krzysztof Panowicz, Krystian Grzelak i Jakub Żurawski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"