ROZWIŃ

Marcin Pawul account directorem w Arskom Group

Marcin Pawul dołączył do zespołu agencji Arskom Group, obejmując stanowisko account directora. Ostatnio pracował w Fundacji V4 Sport, a wcześniej m.in. w Havas Sports&Entertainment.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Marcin Pawul jest specjalistą ds. marketingu sportowego i komunikacji oraz dyplomowanym menedżerem sportowym. Z branżą marketingową związany jest od ponad 12 lat. Był członkiem zespołu, odpowiedzialnego za wprowadzenie na rynek polski agencji Havas Sports&Entertainment, w której przez sześć lat pełnił funkcję account directora. Zajmował się obsługą kluczowych klientów m.in. marki adidas, Powerade, Uniqa, Bank BGŻ czy Dalkia, dla których realizował niestandardowe, angażujące odbiorców projekty.

Ostatnie dwa lata działał w Fundacji V4 Sport, której misją jest promowanie wśród Polaków szeroko pojętej aktywności fizycznej. Z ramienia Polskiego Związku Koszykówki współorganizował projekt „Sportowcy na rynku pracy”, przygotowujący sportowców do życia zawodowego po zakończeniu kariery.

Pawul jest kolejną osobą, która w ostatnim czasie dołączyła do Arskom Group. W maju zespół agencji wzmocnili Krzysztof Panowicz, Krystian Grzelak i Jakub Żurawski.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów