SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Prokop sarkastycznie rozmawia ze sobą w reklamach Schweppes (wideo)

Pod hasłem „Różne smaki życia z Marcinem Prokopem” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki napojów gazowanych Schweppes produkowanych przez Orangina Schweppes Polska. Za jej realizację odpowiadają agencje H2O Creative, Wavemaker (GroupM/WPP) i OTO Film. Spot wyreżyserował Antoni Ferency.

Głównym celem tegorocznej kampanii jest ukazanie różnych twarzy marki Schweppes z wykorzystaniem nowego ambasadora, Marcina Prokopa, dziennikarza TVN.

W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawi się 6 materiałów wideo, w których Marcin Prokop prowadzi sarkastyczne rozmowy z różnymi wersjami samego siebie. Opowiada o swoich doświadczeniach osobistych i zawodowych, przy okazji zachęcając do próbowania w życiu nowych rzeczy.

 

- Forma kampanii nawiązuje do znanego w świecie filmu i reklamy schematu rozmowy głównego bohatera z własnym alter ego. Jednak wyróżnia ją swojego rodzaju autentyzm, wynikający z rozmowy z własnym Ja. Bezcenne było dla nas niezwykłe poczucie humoru Marcina, które idealnie odwzorowuje bezpośrednie i momentami dość ostre rozmowy, jakie prowadzimy w naszych głowach… bo przecież nie ma bardziej uczciwej osoby wobec ciebie niż ty sam. Tak właśnie powstał pomysł, dzięki któremu odkryliśmy tak wiele twarzy Marcina i wydobyliśmy jego osobiste przeżycia, które już wkrótce po raz pierwszy ujrzą światło dzienne - mówi Michał Tomaszuk, CEO agencji H2O Creative.

Kampania obejmuje internet:  Facebook, YouTube oraz Instagram. Wsparciem dla pełnych materiałów wideo są spoty 15- i 6-sekundowe.

- To dla nas odważny krok, ponieważ za namową agencji, po raz pierwszy historii przenieśliśmy cały budżet z TV do online‘u. Za pomocą nowej aktywacji chcemy zaproponować coś więcej, wyjść naprzeciw grupie docelowej i stworzyć kampanię opartą na jakościowym contencie, który fani marki będą chcieli, a nie będą musieli oglądać. Szukając ambasadora zwróciliśmy się więc w stronę niezwykle złożonej i ciekawej postaci, Marcina Prokopa. Jesteśmy przekonani, że Marcin doskonale wpisuje się w charakter marki Schweppes, która w rzeczywistości jest czymś więcej niż może się wydawać - dodaje Paweł Wałach z Orangina Schweppes.

Za strategię i kreację odpowiada H2O Creative.Produkcją wideo zajęło się OTO Film, a spoty wyreżyserował Antoni Ferency. Media do kampanii planuje i kupuje Wavemaker (GroupM/WPP).

Schweppes ostatnią dużą kampanię miał w ub.r. Wtedy marka była reklamowana hasłem „Poczuj różnicę”.

Marcin Prokop, dziennikarz TVN obecnie występuje też w kampanii Warty, promuje ubezpieczenia na życie myjąc okna
- wcześniej można go było oglądać m.in. w reklamach parówek Berlinek. Promował też Radio Złote Przeboje oraz reklamował obiady z wykorzystaniem mrożonek Iglotexu, Play, T-Mobile czy Halls.

Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop sarkastycznie rozmawia ze sobą w reklamach Schweppes (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OMG
Co za straszna kupa.
odpowiedź
User
hmmm
Delikatnie mówiąc złe. Na miejscu brand menadżera zastanowiłbym się na co agencja mnie naciągnęła i czy dalej będę dawał się robić w konia. Na miejscu agencji proponowałbym nauczyć się warsztatu reklamowego. To się niczego nie klei.
odpowiedź
User
majec
Schweppes jako jeden z nielicznych koncernów TYLKO NA POLSKĘ produkuje swoje napoje z dodatkiem rakotwórczych substancji słodzących,
aspartamu. acesulfamu K. Wystarczy kupić ten sam napój u sąsiadów, Niemców, Czechów, Słowaków a nawet Rosjan, żeby zauważyć, że w jego składzie jest tylko cukier !
odpowiedź