SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marek Kempka dołączył do IQS

Skład dyrektorski firmy badawczej  IQS zasilił Marek Kempka, zajmując stanowisko head of customer experience and innovation.

Kempka odpowiada za rozwój w obszarze customer experience, w tym sprzedaż i development powstałej w IQS platformy Real Voice TM, służącej do zbierania, analizy oraz wizualizacji opinii i satysfakcji klientów (CX).

- W ostatnich latach pracowałem z wieloma międzynarodowymi korporacjami wykorzystując w projektach nowe technologie, algorytmy i sztuczną inteligencję. Jednak obszar CX jest mi szczególnie bliski. Obecnie, samo mierzenie satysfakcji klienta, nie jest już wystarczające. Nowe narzędzia CX muszą łączyć wszystkie doświadczenia klientów i dostarczać kompleksowych rozwiązań na skalę, o której dekadę temu mogliśmy tylko pomarzyć - powiedział Marek Kempka.

Ma ponad 25-letnie doświadczenie w badaniach rynku, marketingu, zarządzaniu kategorią, analityce programów lojalnościowych czy shopper insights. Pracował po stronie takich globalnych klientów jak Unilever czy Geant. W MEMBR zajmował stanowisko Research Directora, a w Nielsen, jako customer & shopper insights director, odpowiadał globalnie za wdrażanie nowych technologii do badań shopperowych oraz współpracę z kluczowymi klientami w regionie Europy.

Ostatnie dwa lata swojej kariery poświęcił pracy w technologicznym startupie z Singapuru, działającym w obszarze category managementu. Specjalizuje się w kierowaniu inicjatywami strategicznymi ukierunkowanymi na wzrost biznesu, transformację cyfrową i zorientowanie na klienta.

Dołącz do dyskusji: Marek Kempka dołączył do IQS

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ex IQS
Niech ktoś w tym media capie ma odwagę im powiedzieć, że to "zalewanie krwią" zdjęć nowoprzybyłych pracowników jest jakimś dramatem nad dramatami - chyba, ze dezycję o tym podjął ktoś z czyją decyzją się nie dyskutuje. DR A MA T
0 0
odpowiedź
User
xd
Niech ktoś w tym media capie ma odwagę im powiedzieć, że to "zalewanie krwią" zdjęć nowoprzybyłych pracowników jest jakimś dramatem nad dramatami - chyba, ze dezycję o tym podjął ktoś z czyją decyzją się nie dyskutuje. DR A MA T
Próbował_m na to zwrócić uwagę - zeroo reakcji, więc pewnie to właśnie taka decyzja o której mówisz:)
0 0
odpowiedź