Marina i Wojciech Szczęśni znów w kampanii Omoda&Jaecoo

Firma Omoda&Jaecoo Polska rozpoczęła nową kampanię promującą model samochodów Omoda 9 Super Hybrid. Ponownie wystąpili w niej Marina i Wojciech Szczęśni.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Marina i Wojciech Szczęśni znów w kampanii Omoda&Jaecoo
mat.pras.

Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowy, elegancki wieczór, który zmienia swój bieg i prowadzi ku temu, co niespodziewane. Motywem muzycznym kampanii został najnowszy utwór MaRiny: “To Co Czuję”.

Celem działań reklamowych prowadzonych pod hasłem „Podążaj własną drogą” jest dalsze budowanie świadomości marki Omoda & Jaecoo. Aktywności towarzyszą wprowadzeniu na polski rynek nowego luksusowego SUV-a Omoda 9 Super Hybrid.

Bohaterami kampanii są ponownie Marina Szczęsna i Wojciech Szczęsny. Promowany model auta pojawi się także w teledysku do nowego utworu artystki, którego premiera zaplanowana jest na pierwszy tydzień sierpnia.

Zdjęcia kręcono w Barcelonie

– MaRina i Wojciech Szczęsny to duet, który w pełni oddaje charakter kampanii Omoda & Jaecoo. Ich naturalna elegancja, autentyczność i swoboda idealnie wpisują się w opowiadaną historię: wieczór, który zmienia swój bieg i prowadzi ku temu, co niespodziewane - od świateł miasta do szumu morza. Omoda 9 Super Hybrid napędza tę historię, to samochód łączący luksus, moc i najnowsze technologie. To Co Czuję, nowy utwór MaRina, nadaje całości współczesnego, pełnego emocji, pięknego rytmu. Ta kampania to wyjątkowe połączenie muzyki, technologii i stylu w jednym spójnym doświadczeniu – powiedziała Paulina Tycner, brand manager Omoda & Jaecoo Polska.

Nowa kampania marketingowa została ponownie zrealizowana w Barcelonie. Współpraca z MaRiną i Wojciechem Szczęsny zawarta została za pośrednictwem agencji marketingu sportowego Sportvalue. Obejmuje wykorzystanie wizerunku w kanałach TV, OOH, Online, POS, social media. Komunikacja OOH rozpocznie się od początku sierpnia, a następnie zostaną włączone kolejne media. Za planowanie mediów i ich realizację odpowiada Omnicom Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style