Mariusz Piaseczny marketing managerem w TP-Link

Mariusz Piaseczny objął stanowisko marketing managera w polskim przedstawicielstwie firmy TP-Link produkującej urządzenia sieciowe dla rynku konsumenckiego, SoHo i SMB. Do jego zadań należeć będzie koordynacja działań marketingowych TP-Link w Polsce.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do zeszłego roku Piaseczny związany był z firmą D-Link, tajwańskim producentem sprzętu sieciowego, gdzie pełnił funkcje menedżera PR (więcej na ten temat), a następnie dyrektora marketingu w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej. Po rozstaniu z firmą koordynował działania biura prasowego Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych, które odbyły się we wrześniu w Warszawie, a następnie pełnił funkcję dyrektora public relations Olimpiad Specjalnych Polska.

Wcześniej pracował m.in. w agencji Neuron Public Relations, w wydawnictwie Migut Media SA oraz agencji BCA SA. Był także pomysłodawcą i współautorem audycji "Marketing Mix" poświęconej marketingowi, mediom i reklamie na antenie Radia PIN. Publikował też teksty dotyczące marketingu w pismach branżowych.

Piaseczny z wykształcenia jest politologiem. Studiował na Politechnice Warszawskiej oraz w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?