SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marketingowcy nie wychodzą naprzeciw klientom

Wyniki ostatnich badań Knowledge Storm mogą wprawić w pewne zakłopotanie zarówno marketingowców, jak i ich klientów. Według tych pierwszych, wychodzą oni naprzeciw potencjalnym klientom, inicjując kontakt, ci drudzy natomiast uważają odwrotnie.

Według raportu "Łączność poprzez treść" - 42% marketingowców twierdzi, że "zawsze" podtrzymują telefonicznie zainicjowany kontakt z potencjalnym klientem, 24% że "zawsze" nawiązują kontakty handlowe. Tymczasem 23% badanych klientów twierdzi, że "nigdy" nie odebrało następnego telefonu w pierwszym przypadku, a do 24% "nigdy" nie dzwoniono w drugim przypadku .

Część winy za rozbieżność wyników spoczywa zapewne na handlowcach, którzy twierdzą, że nie zawsze podają swoje aktualne "namiary" rejestrując się na stronach internetowych lub szukając konkretnego produktu (35%).

Zmiana tego stanu rzeczy wymaga od marketingowców większego zaangażowania. Ponad 70% klientów przyznało, że częstszy kontakt mógłby zmienić ich stosunek do oferowanego produktu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marketingowcy nie wychodzą naprzeciw klientom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl