Marta Manowska w kampanii społecznej zachęca do picia mleka

We wrześniu br. rozpoczęła się kampania #DziękujemyŻePijecieMleko. Kampania jest finansowana z Funduszu Promocji Mleka, a jej ambasadorką została prezenterka telewizyjna, prowadząca program "Rolnik szuka żony" Marta Manowska. Za realizację akcji odpowiada agencja Marketing & Communications Consultants w konsorcjum z domem mediowym MediaOn.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania #DziękujemyŻePijecieMleko będzie realizowana do listopada br. Swoim zasięgiem obejmie telewizję, prasę branżową, internet oraz outdoor.

Akcja skierowana jest do konsumentów, którym hodowcy bydła i producenci mleka chcą podziękować za to, że świadomie wybierają polskie mleko i jego przetwory. To także okazja, by wesprzeć i docenić ciężką pracę, serce i pasję samych hodowców, dzięki którym na polskie stoły trafiają wysokiej jakości produkty.

Jak podają twórcy akcji, działania mają na celu "podnoszenie świadomości na temat roli mleka w diecie dzieci i dorosłych oraz obalanie mitów o jego szkodliwości".  

Jeśli tak szeroki i promienny uśmiech nie jest w stanie rozgonić dzisiejszych chmur na niebie, to nie wiemy już, co... Opublikowany przez Dziękujemy że pijecie mleko Wtorek, 1 września 2020

Działaniami komunikacyjnymi oraz koordynacją projektu zajmuje się agencja Marketing & Communications Consultants w składzie Agnieszka Bajur - prezes zarządu, Sylwia Samborska - group account manager oraz Monika Gajo - senior account executive. Za planowanie strategiczne i zakup  mediów odpowiada dom mediowy MediaOn reprezentowany w projekcie przez Agatę Kin – media manager. Prace kreatywne powierzono Locomotif Studio Projektowe. Współpracę nawiązano na drodze przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska