Marta Manowska w kampanii społecznej zachęca do picia mleka

We wrześniu br. rozpoczęła się kampania #DziękujemyŻePijecieMleko. Kampania jest finansowana z Funduszu Promocji Mleka, a jej ambasadorką została prezenterka telewizyjna, prowadząca program "Rolnik szuka żony" Marta Manowska. Za realizację akcji odpowiada agencja Marketing & Communications Consultants w konsorcjum z domem mediowym MediaOn.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania #DziękujemyŻePijecieMleko będzie realizowana do listopada br. Swoim zasięgiem obejmie telewizję, prasę branżową, internet oraz outdoor.

Akcja skierowana jest do konsumentów, którym hodowcy bydła i producenci mleka chcą podziękować za to, że świadomie wybierają polskie mleko i jego przetwory. To także okazja, by wesprzeć i docenić ciężką pracę, serce i pasję samych hodowców, dzięki którym na polskie stoły trafiają wysokiej jakości produkty.

Jak podają twórcy akcji, działania mają na celu "podnoszenie świadomości na temat roli mleka w diecie dzieci i dorosłych oraz obalanie mitów o jego szkodliwości".  

Jeśli tak szeroki i promienny uśmiech nie jest w stanie rozgonić dzisiejszych chmur na niebie, to nie wiemy już, co... Opublikowany przez Dziękujemy że pijecie mleko Wtorek, 1 września 2020

Działaniami komunikacyjnymi oraz koordynacją projektu zajmuje się agencja Marketing & Communications Consultants w składzie Agnieszka Bajur - prezes zarządu, Sylwia Samborska - group account manager oraz Monika Gajo - senior account executive. Za planowanie strategiczne i zakup  mediów odpowiada dom mediowy MediaOn reprezentowany w projekcie przez Agatę Kin – media manager. Prace kreatywne powierzono Locomotif Studio Projektowe. Współpracę nawiązano na drodze przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję