Marta Samsonov: z DDB do Call-To-Research

Marta Samsonov została partnerem w Call-To-Research, agencji dostarczającej jakościowe desk researche. Dotychczas związana była z DDB Warszawa, gdzie pełniła funkcję marketing services directora.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Samsonov na nowym stanowisku zajmie się rozwojem i budową firmy. Zastąpi na tym stanowisku Bartłomieja Załęckiego, który objął funkcję dyrektora marketingu i strategii „Gazety Wyborczej” (więcej na ten temat).

Z DDB Marta Samsonov związana była od 1999 roku. Pracowała przy projektach dla takich klientów jak: Telekomunikacja Polska, Agros, Hochland, Xelion, Empik, Nestle, WP, Lotos, LOT, Philips, specjalizując się w projektach dla klientów z sektora bankowości: Credit Agricole, Eurobank, Xelion, PZU, Provident, Kredobank i TBC Bank.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady