SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marzena Rogalska po kampanii Biedronki wróci do TVP2. "Maciej Kurzajewski i PKO BP to akcja społeczna"

Marzena Rogalska poinformowała dyrekcję TVP2 o swoim udziale w reklamach Biedronki i wspólnie podjęto decyzję, że w czasie trwania kampanii nie będzie prowadzić „Pytania na śniadanie”, ale wróci do programu jakiś czas po zakończeniu akcji.

Marzena Rogalska

Marzena Rogalska

W poniedziałek biuro prasowe TVP poinformowało portal Wirtualnemedia.pl, że Marzena Rogalska z uwagi na udział w kampanii reklamowej sklepów Biedronka została odsunięta przez dyrektora TVP2 od prowadzenia „Pytania na śniadanie” (więcej na ten temat). We wtorek ta informacja została sprecyzowana.

- Marzena Rogalska z wyprzedzeniem informowała dyrekcję TVP2 o swoich planach związanych z udziałem we wspomnianej kampanii reklamowej. Decyzja o tym, że - z uwagi na zasady etyki dziennikarskiej - w czasie trwania kampanii Marzena Rogalska nie będzie prowadzić „Pytania na śniadanie” była wspólną decyzją dyrekcji TVP2 i Marzeny Rogalskiej - poinformował nas Jacek Rakowiecki, rzecznik TVP.

>>> Marzena Rogalska reklamuje ceny do wzięcia w Biedronce (wideo)

Dlaczego zatem z anteny na jakiś czas nie zniknął Maciej Kurzajewski, który od połowy września wspólnie z Szymonem Majewskim reklamuje płatności mobilne w PKO BP (przeczytaj o tym więcej i zobacz spot)? - Kluczowe jest to, że Maciej Kurzajewski bierze udział przede wszystkim w akcji społecznej, której sens i wydźwięk TVP ocenia bardzo wysoko. Reklama to jedynie „odprysk” tej akcji, którą w dodatku poprzez nawiązanie do akcji dodatkowo wspomaga i promuje - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki. Przypomnijmy, że Kurzajewski uczestniczy w akcji PKO BP promującej aktywność fizyczną, w ramach której stoi na czele 12-osobowej drużyny startującej w obecnym sezonie w 7 najważniejszych maratonach na 7 kontynentach (więcej na ten temat). Natomiast w spocie płatności mobilny oferowanych przez bank ma na sobie koszulkę z napisem „Biegajmy razem”.

Rzecznik TVP zaznacza, dyrekcja TVP2 zakłada powrót Marzeny Rogalskiej do grona prowadzących „Pytanie na śniadanie” w jakiś czas po zakończeniu emisji reklam Biedronki z jej udziałem. Jak długo może potrwać ta kampania? Biuro prasowe Jeronimo Martins Polska nie podaje konkretnego terminu, informując portal Wirtualnemedia.pl tylko, że akcja będzie prowadzona przez najbliższe tygodnie.

- Decydując się na współpracę z Marzeną Rogalską, doceniliśmy jej wiarygodność oraz sympatię, jaką darzą ją Polacy. Istotne było dla nas także jej dotychczasowe zaangażowanie w promocję Polski oraz polskich produktów, które jest spójne z filozofią funkcjonowania naszej firmy - uzasadnia biuro prasowe Jeronimo Martins Polska.

Jako przykłady podobnych kampanii Biedronki biuro podaje reklamy żywności z udziałem Daniela Olbrychskiego (przeczytaj więcej i obejrzyj spot) oraz emitowany przed rokiem spot ekspresu Italico z Pawłem Delągiem i Joanną Orleańską (obejrzyj go). Każda z tych akcji była prowadzona przez kilka tygodni, zatem można oczekiwać, że tyle potrwa obecna kampania z Marzeną Rogalską. Zwłaszcza że prezenterka przez biuro prasowe Jeronimo Martins Polska nie jest przedstawiana jako ambasadorka Biedronki, tylko bohaterka jej najnowszego spotu.

Trudno w tej sytuacji sądzić, że kampania Biedronki z Rogalską potrwa równie długo jak akcja reklamowa Lidla z Pascalem Brodnicki i Karolem Okrasem, która jest prowadzona nieprzerwanie od ponad roku (więcej na ten temat), albo jak współpraca Tesco z Robertem Makłowiczem, w ramach której wizerunek kucharza znalazł się na opakowaniach wybranych produktów żywnościowych marek własnych sieci (przeczytaj o tym więcej).

Wizerunek Marzeny Rogalskiej został wykorzystany tylko w spotach wideo Biedronki, które od poniedziałku są emitowane w wiodących stacjach telewizyjnych oraz internetowych serwisach VoD. Kreację kampanii przygotowała agencja Duda Polska, a za planowanie i zakup medów odpowiada dom mediow MEC.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marzena Rogalska po kampanii Biedronki wróci do TVP2. "Maciej Kurzajewski i PKO BP to akcja społeczna"

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Komedia Manipulacji
W roli głównej niedorzecznik 60-lecia SuperFrustracji.
odpowiedź
User
tomaszek
Reklama spoleczna? Tak jesli reklama platnosci bezdotykowych to akcja spoleczna - to reklama biedronki tez jest spoleczna. W koncu biedronka to zwierzak ze swiata owadow wiec reklama sklepu jest polaczona z ochrona gatunku biedronek czterokropek. Brawo panie niedorzeczniku
odpowiedź
User
See
Czysta hipokryzja. Czy to znaczy, że po kampanii, zresetujemy sobie mózg?
odpowiedź