Mateusz Borek i Bożydar Iwanow w kampanii „Bez kasku nie jadę” (wideo)

Ruszyła kampania społeczna „Bez kasku nie jadę” organizowana przez serwis SportowaRodzina.pl. Ambasadorami akcji są m.in. dziennikarze sportowi Polsatu Mateusz Borek i Bożydar Iwanow.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Bez kasku nie jadę” zwraca uwagę, że noszenie kasku jest ważne przy uprawianiu wielu dyscyplin sportowych, ponieważ pozwala znacząco ograniczyć zagrożenia związane z urazami głowy. Akcja jest skierowana zarówno do dzieci, jak i dorosłych.

Ambasadorami kampanii są dziennikarze sportowi Mateusz Borek i Bożydar Iwanow, a także sportowcy: snowboardzista Mateusz Ligocki, łyżwiarz figurowy Jacek Tascher, narciarz Marcin Szafrański, skalpinistka Magdalena Derezińska-Osiecka oraz mistrz świata w rywalizacji na handbikie’ach (rowerach napędzanych ręcznie) - Arkadiusz Skrzypiński.

Działania w mediach obejmują przede wszystkim emisję spotu w kanale Polsat JimJam i kinach Multikino, a także materiały w serwisach internetowych dla dzieci i rodziców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska