Mateusz Gajda: z TVN Media do Newcast w ZenithOptimedia Group

Mateusz Gajda zaczął pracę jako branded content manager w agencji Newcast należącej do domu mediowego ZenithOptimedia Group. Wcześniej pracował w TVN Media, PMPG i Ringier Axel Springer Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mateusz Gajda: z TVN Media do Newcast w ZenithOptimedia Group
Mateusz Gajda

W Newcast Mateusz Gajda będzie odpowiadał za koordynowanie pracy zespołu realizującego projekty z zakresu branded content, product placementu, ambient marketingu i eventów.

Poprzednio przez trzy lata pracował w TVN Media, w zespole obsługującym ofertę Premium TV. Odpowiadał za sprzedaż lokowania produktu, sponsoringu oraz projekty niestandardowe, m.in. dla firm i marek L’Oreal, Alcon, Samsung, Forum Film i Radio ZET.

Wcześniej był związany z PMPG (gdzie odpowiadał za sprzedaż powierzchni reklamowej w tygodnikach i projekty specjalne custom publishing) oraz w Ringier Axel Springer Polska. W branży marketingowej pracuje od 2006 roku.

Jest absolwentem ekonomii na Politechnice Koszalińskiej oraz public relations na Akademii im. Leona Koźmińskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych