Mateusz Golis dyrektorem programowym Radia Złote Przeboje

Mateusz Golis został dyrektorem programowym Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory). Ze stacją jest związany od lutego ub.r.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mateusz Golis dyrektorem programowym Radia Złote Przeboje
Mateusz Golis, fot. Agora

Mateusz Golis jako dyrektor programowy Radia Złote Przeboje będzie nadzorował kwestie programowe i organizacyjne. - Radio Złote Przeboje to miejsce, w którym codziennie robimy wszystko, by nasi słuchacze mogli się odprężyć, uśmiechnąć, poczuć lepiej czy dowiedzieć czegoś ciekawego. Nasz program, z pasją i sercem, tworzy zespół wyjątkowych, radiowych osobowości - podkreśla.

Poprzednio dyrektorem programowym Radia Złote Przeboje był Piotr Jaroszewski, który pozostaje na stanowisku szefa stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory. Natomiast zastępczynią dyrektora programowego Radia Złote Przeboje dalej będzie Agata Strzała.

- Z myślą o dalszym rozwoju naszej największej stacji muzycznej zdecydowaliśmy się powierzyć jej stery właśnie Mateuszowi Golisowi. Dał nam się poznać jako osoba, która świetnie czuje klimat Złotych Przebojów i ma mnóstwo pomysłów na prowadzenie nowoczesnej rozgłośni radiowej - podkreśla Piotr Jaroszewski.

Mateusz Golis wcześniej w Radiu ZET

Mateusz Golis pracuje w Radiu Złote Przeboje od połowy lutego ub.r., poprzednio był zastępcą dyrektora programowego.

Z branżą radiową jest związany od początku pracy zawodowej. Przed wiele lat pracował w Radiu ZET. W 2012 r. objął funkcję producenta programów muzycznych („ZET na Punkcie Muzyki" i „Listy Przebojów Radia ZET"). W 2015 roku został koordynatorem anteny, a w 2017 roku sekretarzem anteny tej stacji. Od 2018 r. odpowiadał także za przygotowanie i realizację projektów oraz akcji specjalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day