Mateusz Sobiecki rzecznikiem prasowym Clout MMA

Rzecznikiem prasowym nowej federacji freak-fightowej Clout MMA został Mateusz Sobiecki. Poprzednio pracował jako dziennikarz, m.in. w „Super Expressie”, Łączy Nas Pasja i FirstEleven.com.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mateusz Sobiecki rzecznikiem prasowym Clout MMA
Mateusz Sobiecki, fot. screen z LinkedIn

Start federacji Clout MMA ogłoszono na początku czerwca, jej ambasadorami zostali influencerka Lexy Chaplin i piłkarz Sławomir Peszko. Pierwsza gala odbyła się 5 sierpnia, wielu użytkowników, którzy wykupili subskrypcję, narzekało na poważne problemy techniczne. Przedstawiciele Clout MMA tłumaczyli to atakami hakerskimi, a w ramach rekompensaty zaoferowali dłuższy dostęp do relacji z gali.

Mateusz Sobiecki przez ostatnie 4,5 roku pracował w dziale sportowym „Super Expressu”. Przez ostatnie dwa lata kierował sekcją sportową na portalu internetowym „SE”, jako dziennikarz opisywał przede wszystkim wyścigi kolarskie i gale Fame MMA.

- W Super Expressie nie brakowało wielkich wyzwań, ale pora wyznaczać sobie nowe cele. Nowe wyzwanie to praca dla organizacji CLOUT MMA. Nie byłoby mnie tu, gdyby nie doświadczenia z Super Expressu i, co dla mnie najważniejsze, tu też mierzymy wysoko - skomentował Sobiecki na LinkedIn.

Wcześniej przez pół roku był dziennikarzem w serwisie Łączy Nas Pasja oraz przez półtora roku w FirstEleven.com.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat