Finalista "MasterChefa" ambasadorem marki Whirlpool

Pod hasłem “Matteo gotuje, Whirlpool asystuje” rozpoczęła się współpraca znanego, włoskiego kucharza Matteo Brunetti z marką Whirlpool. Start działań marketingowych zaplanowany jest na początek sierpnia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Finalista "MasterChefa" ambasadorem marki Whirlpool

– Do współpracy zaprosiliśmy Matteo Brunetti, który zabierze nas w podróż przez swój kraj i odkryje przed nami możliwości czerpania wyjątkowej satysfakcji z gotowania - mówi Katarzyna Arciszewska-Sawicka, dyrektor marketingu Whirlpool Polska.

W ramach współpracy powstaje m.in. seria spotów o tematyce kulinarnej, która będzie już niebawem dostępna na kanale YouTube marki.

Ambasador kampanii, Matteo Brunetti, jest bohaterem wszystkich filmów, w których z właściwym sobie humorem prezentuje smaki z różnych zakątków Włoch w asyście urządzeń Whirlpool, z intuicyjną technologią 6. Zmysł.

Matteo Brunetti to znany Włoch mieszkający w Polsce. Jest finalistą 6. edycji programu TVN „MasterChef". Od lat rozwija swoje kanały na platformach YouTube, Instagram i TikTok. 

Kampania obejmuje digital, kreacje na platformach Mety, YouTube oraz TikToku. Kucharz będzie także twarzą marki na wybranych eventach branżowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"