SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McCann & MRM zbuduje strategię komunikacji Onetu

Spółka Onet wybrała agencję McCann & MRM do zbudowania strategii komunikacji marki w Polsce.

Article

Agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacji marki, w tym przygotowanie koncepcji kreatywnej.

- Onet chce budować pozytywne wartości, rozwijać istniejący potencjał i inspirować do aktywnego działania, które będzie miało pozytywny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. Wierzę, że doświadczenie, wiedza i kreatywność zespołu McCann & MRM  wpłyną na  pozytywny charakter i odświeżenie wizerunku marki Onet. McCann to wiodąca agencja koncepcyjno-kreatywna w Polsce, dlatego zdecydowaliśmy się na powierzenie jej prac związanych ze wzmacnianiem pozycji naszej marki na rynku, w tym zbudowanie strategii komunikacji i zaplanowanie kreacji do wszystkich naszych najbliższych działań - powiedziała Olga Korolec, dyrektor marketingu Grupy Onet-RAS Polska.

McCann & MRM została wyłoniona na drodze przetargu. Współpraca ma charakter długoterminowy.

Według danych Gemius/PBI we wrześniu br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały 19,36 mln realnych użytkowników i 2,68 mld odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: McCann & MRM zbuduje strategię komunikacji Onetu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
K.
Zbudowuje? Po jakiemu to?
8 9
odpowiedź