McCann Poland z 11 nagrodami na festiwalu The One Show 2025

Agencja McCann Poland zdobyła łącznie 11 nagród na festiwalu The One Show 2025 za kampanie „Room for Everyone” i „Where to Settle” zrealizowane dla Mastercard. Wśród wyróżnień znalazły się 2 złote, 3 srebrne i 4 brązowe statuetki Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
McCann Poland z 11 nagrodami na festiwalu The One Show 2025
fot. materiały prasowe

The One Show to jeden z najbardziej cenionych konkursów kreatywnych na świecie, organizowany przez The One Club for Creativity w Nowym Jorku, USA. Co roku nagradza on przełomowe osiągnięcia w dziedzinie reklamy, designu i komunikacji cyfrowej.

Kampanie McCann Poland, stworzone i zrealizowane dla Mastercard, zostały docenione w tegorocznej edycji festiwalu aż 11 razy. 

Projekt „Room for Everyone” otrzymał 2 Gold Pencil w kategoriach Direct Marketing: B2B Communications oraz Direct Marketing for Good. Zdobył również 2 Silver Pencil, 4 Bronze Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit w kategoriach Experiential & Immersive for Good oraz Interactive, Online & Mobile - Utility. 

Druga z kampanii – „Where to Settle” – została nagrodzona Silver Pencil w kategorii Creative Effectiveness w sektorze Banking/ Financial Services/ Insurance/ Investment. 

Wsparcie integracji społecznej

Obie nagrodzone kampanie McCann Poland opierają się na wykorzystaniu technologii i danych, by wspierać integrację społeczną i rozwój mikroprzedsiębiorczości. 

„Room for Everyone” promuje ideę biznesów komplementarnych, które wzajemnie wzmacniają swoje działania, funkcjonując blisko siebie. Projekt powstał z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach i opiera się na narzędziu „GdzieJakiBiznes”, pomagającym wybrać najlepszą lokalizację dla małego biznesu. 

Z kolei „Where to Settle” to odpowiedź Mastercard na kryzys uchodźczy wywołany wojną w Ukrainie. Kampania udostępnia uchodźcom platformę, która ułatwia znalezienie bezpiecznego miejsca zamieszkania poza największymi aglomeracjami, prezentując dane o kosztach życia, ofertach pracy i mieszkaniach w różnych regionach Polski.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że nasze kampanie dla Mastercard po raz drugi z rzędu zostały docenione na tak prestiżowej scenie, jaką jest The One Show. To dowód na to, że kreatywność połączona z technologią i zaangażowaniem społecznym może zmieniać rzeczywistość – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski