SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nalot służb na burgerownię promuje Maestro w McDonald’s (wideo)

Nowa reklama burgerów Maestro w lokalach gastronomicznych McDonald’s pokazuje najście służb na burgerownię, w której te burgery są serwowane bez ujawnia ich marki. Kampanię przygotowały firmy marketingowe DDB Warszawa, Papaya Films, Rio de Post, Juice i OMD.

Article

W spocie burgery Maestro są podawane osobom w niesieciowej burgerowni, które nie wiedzą, że to produkt z menu McDonald’s. Mówią im o tym dopiero funkcjonariusze fikcyjnej formacji specjalnej, którzy wkraczają do lokalu. Klientom burgery Maestro smakują na tyle, że ta wiadomość nie ma dla nich znaczenia.

To kolejna reklama burgerów Maestro oparta na takim chwycie - poprzednie rozgrywały się w foodtrucku w nadmorskim kurorcie oraz w małej burgerowni.

 

Nowa akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

Spot nakręcił Patryk Kin, wyreżyserował Simon Levene, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - Rio de Post, a udźwiękowieniem - Juice. Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nalot służb na burgerownię promuje Maestro w McDonald’s (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
O matko
Jeżeli ta reklama działa, nie jest odbierana przez mlodziakow (jakkolwiek sie ich teraz szumnie nie nazywa) to swiat sie skonczyl, ja jestem stary. Szkoda mi mlodziakow, ze puszczaja dalej taki badziew na focusach i linkach.
12 0
odpowiedź
User
smakosz
Co za ignorant tworzył te reklamę. Kto widział,żeby w niesieciowej burgerowni wszyscy (ok. 20 osób) jedli takiego samego burgera?
8 0
odpowiedź
User
Amman
Ta reklama (i poprzednie z tej serii) powinny byc zgloszone do REM. W sposób bezczelny wręcz wprowadzają konsumenta w błąd twierdzeniami, że uczestniczą w nich „prawdziwi klienci”, a nie aktorzy.
12 0
odpowiedź
User
Perlator
To musi być reklama specjalnie na polski rynek.
Tylko polski konsument łyka takie badziewie.
6 0
odpowiedź
User
Arszlo
To takie samozaoranie, wynajmują aktorów i udają, że to prawdziwa burgerownia, bo dobrze wiedzą, że ich zdechlaka trudno pomylić z czymkolwiek jadalnym.
2 0
odpowiedź