McDonald’s z nową platformą komunikacyjną

McDonald’s uruchomił platformę komunikacyjną "Mam Smaka na Maka" w aplikacji McDonald’s, skupiającą się na burgerze McRoyal. Wystarczy nacisnąć przycisk, a w ciągu kilku sekund aplikacja określi dzisiejszy poziom ‘Smaka na Maka’, oferując użytkownikom rożne rabaty.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
McDonald’s z nową platformą komunikacyjną
materiały prasowe

W ramach nowej platformy komunikacyjnej “Mam Smaka na Maka” marka ma na celu przypominać, że każdy z nas od czasu do czasu ma ochotę na klasyczny smak burgera, który niezależnie od miejsca, czasu i okoliczności smakuje dokładnie tak samo – jak McRoyal. Twórcy kampanii zauważają, że ta spontaniczna potrzeba może pojawić się niespodziewanie w przeróżnych codziennych sytuacjach i nie sposób się jej oprzeć.

– Idea platformy komunikacyjnej Mam Smaka na Maka idealnie oddaje moment, w którym nieodparty apetyt przejmuje myśli bohatera – bo craving na Maka to coś, czego nie da się zastąpić innym produktem, a zwłaszcza, jeśli mówimy o klasykach smaku. Dlatego kiedy przychodzi ochota na klasyczny smak burgera z wołowiną, serem cheddar, piklami i musztardą, odpowiedzią jest McRoyal, którego wyrazisty smak nigdy nie rozczaruje, zawsze jest tak samo soczysty i pełen dodatków. To smak, który nie zawodzi – mówi Lena Ozimska, brand manager McDonald’s Polska.

Kampania ma informoeać także, że Burger McRoyal jest dostępny jest w zupełnie nowym wariancie – McRoyal Cheesy Jalapeño Bacon. W ofercie McDonald's ponownie zagościł także McRoyal BBQ Bacon.  

SmakoMakoMetr w aplikacji McDonald’s ma określać dzisiejszy poziom Smaka na Maka.  

SmakoMakoMetr to także szansa na oferty rabatowe. W zależności od poziomu Smaka na Maka na wszystkich użytkowników aplikacji McDonald’s biorących udział w Programie Lojalnościowym MojeM Nagrody, czekają dedykowane kupony rabatowe na wybrane produkty. Z promocji można skorzystać raz dziennie.

W ramach kampanii zaplanowano emisję spotu w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe obejmujące radio, digital, reklamę OOH. Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i Influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7 Communication

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę