Anna Dereszowska czyta bajki w nowej kampanii McDonald's. Uczy dzieci zasad bezpieczeństwa w związku z COVID-19 (wideo)

Sieć McDonald's Polska rozpoczęła nową kampanię, w której prezentuje znane dzieciom bajki z tzw. nowym morałem. Razem z aktorką Anną Dereszowską uczy w nich odpowiedzialnych postaw podczas pandemii COVID-19.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Dereszowska czyta bajki w nowej kampanii McDonald's. Uczy dzieci zasad bezpieczeństwa w związku z COVID-19 (wideo)

W "skrojonych na miarę obecnych czasów", nowych wersjach bajek znanych z dzieciństwa (jak np. Kopciuszek, Królewna Śnieżka czy Czerwony Kapturek), znani bohaterowie stają przed całkiem współczesnymi wyzwaniami.

Dlatego McDonald’s oddaje w ręce dorosłych i dzieci historie, w których tradycyjne postacie z bajek podejmują ważne, aktualne tematy i pomagają wyrabiać dobre nawyki, jak mycie rąk, maseczki, dystans społeczny itp. Forma opowieści ma być atrakcyjna i zrozumiała dla najmłodszych.

I tak Anna Dereszowska w ramach kampanii McDonald’s czyta nowe wersje klasycznych opowieści – „Bajka o Kopciuszku, która nie poszła na bal”, „Czerwony Kapturek i wilk, który nie trzymał dystansu” oraz „Królewna Śnieżka i umyte jabłko”.

grafika

Premiera pierwszego odcinka odbyła się 2 września, publikacja kolejnych dwóch historii została zaplanowana w kolejnych tygodniach września.

Kampania prowadzona jest na platformach YouTube, VOD oraz Player.

Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku