SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Contacts pobudza Faustynę

Rozpoczęła się kontrowersyjna kampania internetowa Zdrovit ActivLogic "Pobudź Faustynę".

Jej bohaterką jest zasypiająca nad książkami Faustyna, któraprzygotowuje się do nadchodzących egzaminów. Faustyna potrzebujedopalacza (witamin, guarany i ALC zawartych w Activ Logic) ipobudzenia przez internautów.

W serwisie pobudz-faustyne.pl, na wybranych stronachinternetowych oraz w 4Fun.tv publikowane są codziennie nowe,dwuznaczne hasła. Bohaterka strony reaguje na komendy typu "uderz wkimono" czy "puść pawia".

Autorem strategii komunikacji, koncepcji kampanii, kreacji orazstrony internetowej jest agencja Media Contacts. Kampaniiinternetowej towarzyszą działania z zakresu buzz marketingu.

Dołącz do dyskusji: Media Contacts pobudza Faustynę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl