SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Group i Bringmore Advertising zajmą się kampanią promującą czytelnictwo w Polsce

Konsorcjum agencji Media Group i Bringmore Advertising wygrało przetarg Instytutu Książki dotyczący przygotowania i przeprowadzenia kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych. Pokonała w nim m.in. Value Media i Partner of Promotion.

Kwota, jaką na kampanię promującą czytelnictwo zamierzał przeznaczyć wynosi 2,62 mln zł.

W przetargu oprócz Media Group z Bringmore Advertisng oferty złożyły też agencje: Aplan Media, Generations oraz konsorcja: Business and Culture  z Value Media, ClickAd Interactive z Fabryką Komunikacji Społecznej, Effective Media Solutions z Partner of Promotion.

Zaplanowana przez Instytut Książki kampania będzie kontynuacją kampanii „Mała książka - wielki człowiek” realizowanej w latach 2017-2019 roku. Kampania, podobnie jak w latach poprzednich skierowana będzie do osób posiadających i/lub wychowujących dzieci(rodziców i dziadków, pedagogów, nauczycieli, bibliotekarzy itp.). Ma promować czytanie dzieciom od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.

Media Group wspólnie z Bringmore Advertising będą odpowiadać za przygotowanie koncepcji, stworzenie i publikację materiałów objętych kampanią. Zajmie się produkcją materiałów audiowizualnych (spoty, virale, relacje z eventów itp.), przygotowanie key visuali (plakaty, grafiki, memy), płatną promocją na Facebooku i działaniami reklamowymi w internecie (m.in. reklama natywna, player TVN i/lub VOD TV/pre roll) oraz reklamą radiową i telewizyjną (stworzenie spotów, zakup czasu antenowego), outdoorową (stworzenie i druk materiałów, wynajęcie nośników), event marketingiem i działaniami z zakresu PR.

Konsorcjum Media Group i BringMore Advertising zobowiązane jest wykonać zamówienie w terminie do 18 grudnia 2020 roku, z tym, że przeprowadzenie kampanii w telewizji (w zakresie emisji spotów), radiu (w zakresie emisji spotów), internecie i mediach outdoorowych powinno zostać zrealizowane do 30 listopada 2020 roku.

W przeszłości konsorcjum Media Group i BringMore Advertising realizowało już dla Instytutu Książki działania promujące czytelnictwo - w latach 2017 i 2018.

Za zeszłoroczną edycję kampanii odpowiadała firma ClickAd Interactive.

Ostatnią edycję kampanii promującej czytelnictwo przygotował Orient Film. W kampanii brali udział m.in. Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski oraz Mietek Szcześniak.

Dołącz do dyskusji: Media Group i Bringmore Advertising zajmą się kampanią promującą czytelnictwo w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl