SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media Trendy 2013: wszystkie wyróżnione kampanie (wideo case study)

W tegorocznym konkursie Media Trendy przyznano 22 wyróżnienia, z których po dwa otrzymały akcja „Głowa do góry” PZU, socialmediowe aktywności Serca i Rozumu oraz działania reklamowe Tyskiego. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.

Media Trendy 2013: wszystkie wyróżnione kampanie (wideo case study)

Głowy do góry

Akcja specjalna na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej promująca nowy wizerunek PZU.

Zgłaszający: K2
Współzgłaszający: Endorfina Events
Klient: Grupa PZU
Produkt: Rebranding PZU

Dyrektor kreatywny: Arek Szulczyński
Art director: Jacek Opaluch
Senior creative & copywriter: Łukasz Szczybelski
Account director: Anna Zielińska
Account manager: Karolina Witecka

Nagrody:
Kategoria: Akcje specjalne i eventy, podkategoria: Innowacja w eventach
Kategoria: Akcje specjalne i eventy, podkategoria: Akcje specjalne

>>> Media Trendy 2013: wszystkie nagrodzone kampanie (wideo case study)



 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Media Trendy 2013: wszystkie wyróżnione kampanie (wideo case study)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl