SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mediacap szuka partnera strategicznego dla Plastream

Holding marketingowo-badawczy Mediacap poinformował, że zdecydował się na przegląd rynku pod kątem potencjalnego partnera strategicznego dla jego spółki zależnej Plastream.

Jacek Olechowski, prezes i większościowy akcjonariusz Mediacapu Article

W komunikacie Mediacapu zaznaczono, że na szukanie partnera strategicznego zdecydowano się „w kontekście pozytywnych wyników prac nad rozpoznawaniem obrazu”.

Plastream oferuje m.in. narzędzia do analizy i monetyzacji treści wideo. Spółka współpracuje z Żabka Polska przy opracowywaniu inteligentnych kas, na których wystarczy położyć kupione produkty, żeby zostały ze skasowane ich kody kreskowe.

Mediacap ma 64 proc. udziałów Plastream. Wiosną ub.r. prognozował, że przychody Plastream wzrosną z 0,3 mln zł w 2016 roku do 20 mln zł w 2020 roku, a EBITDA spółki wyniesie w 2020 roku 10 mln zł.

Pion danych Mediacapu, do którego oprócz Plastream należą firma badawcza IQS i platforma technologiczna Plastream, w pierwszej połowie br. osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych z 10,8 do 11,35 mln zł oraz wyniku EBITDA ze 112 tys. zł straty do 1,88 mln zł zysku.

Natomiast cała grupa kapitałowa Mediacap w minionym kwartale zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 51 proc. do ok. 32 mln zł, a jej zysk EBITDA zwiększył się z 1,7 do ponad 1,9 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mediacap szuka partnera strategicznego dla Plastream

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl