ROZWIŃ

Mediahub wzmacnia zespół SEM & programmatic

Do agencji mediowej Mediahub dołączyli Marek Mardosewicz i Jakub Leśkiewicz, specjaliści SEM. Wzmocnią możliwości agencji w obszarze komunikacji reklamowej w wyszukiwarkach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Mediahub wzmacnia zespół SEM & programmatic

Marek Mardosewicz i Jakub Leśkiewicz dołączyli do zespołu SEM & Programmatic. Obaj objęli stanowisko senior SEM specialist, dołączając do zespołu zarządzanego przez Marcina Bugajskiego, head of SEM & programmatic.

Marek Mardosewicz posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży e-commerce, obejmujące zarówno polski, jak i zagraniczne rynki. Od 2022 roku koncentruje się na rozwijaniu rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji, które wspierają automatyzację działań marketingowych. Jest także zaangażowany w edukację branżową - prowadzi wykłady i szkolenia. Poza branżą reklamową jest również autorem scenariuszy filmowych. 

Jakub Leśkiewicz zdobył doświadczenie, pracując najpierw w agencjach mediowych, a następnie w biurze podróży TUI, gdzie odpowiadał za działania marketingowe na rynku polskim i czeskim. Jego dotychczasowe projekty koncentrowały się na marketingu efektywnościowym

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X