„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich (dane za luty)

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w lutym br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „Men’s Health”, który pozostał jednak liderem zestawienia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2017 roku wyniosła 38 045 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 26,57 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 12,55 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 25 129 egz.

Oczko niżej uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,47 proc. do 23 999 egz.

Ostatnią lokatę zajęło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 15,48 proc. do 17 039 egz.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym br. poszedł do góry o 1,95 proc. do poziomu 22 586 egz.

grafika

W porównaniu do poprzedniego miesiąca trzy z czterech miesięczników męskich zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej też stracił „Men’s Health” - było to 19,52 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 17,46 proc., odnotowało z kolei „Logo”.

Wynik miesięcznika „Forbes” zmniejszył się tutaj o 0,24 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style