SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mercedes z kampanią programmatic audio, przygotowaną przez Zenith

Ruszyła kampania Mercedesa, promująca modele SUV. Działania, realizowane w modelu programmatic audio, przygotowała agencja Zenith, za kreację odpowiada BBDO.

Spot radiowy, przygotowany na potrzeby kampanii, został zakupiony w modelu programmatic i wyemitowany w niezmienionej wersji w serwisie Spotify.  

Obok spotu audio w radiu i internecie, w kampanii wykorzystane są również formaty display. Komunikacja banerowa przekierowuje na stronę z formularzem, przez który można umówić się na spotkanie ze sprzedawcą.

Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith. Kreacje na polski rynek przygotowała agencja BBDO.

Dołącz do dyskusji: Mercedes z kampanią programmatic audio, przygotowaną przez Zenith

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl