Meta rusza z własną aplikacją AI

Meta, właściciel m.in. Facebooka i Instagrama wprowadza właśnie zapowiadaną na początku roku aplikację Meta AI. Aplikacja z pełnym dostępem do wszystkich funkcji początkowo zadebiutuje wyłącznie w Stanach Zjednoczonych, a następnie będzie udostępniana na kolejnych rynkach całego świata.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Meta rusza z własną aplikacją AI

Aplikacja Meta AI pojawi się w zamian dotychczasowej aplikacji Meta View, która umożliwiała obsługę okularów Ray-Ban Meta. Zintegrowanie wszystkich funkcji pozwoli na zarządzanie interakcjami z AI, również poprzez okulary, w jednym miejscu.

Użytkownicy, którzy dotychczas korzystali Meta View zauważą rebranding aplikacji - jej nazwa zostanie zmieniona na Meta AI, zostanie odświeżony interfejs oraz pojawią się nowe zakładki pozwalające na dostęp do historii i powiadomień. Nowa wersja aplikacji połączy funkcjonalności potrzebne do obsługi okularów oraz stanie się centralnym miejscem dostępu do czatu Meta AI.

W Polsce z ograniczonym dostępem

Także polscy użytkownicy mogą już znaleźć i pobrać darmową aplikację Meta AI w sklepach z aplikacjami na telefonach z systemem operacyjnym iOS oraz Android, jednak nie mogą jeszcze skorzystać ze wszystkich jej funkcji. Strona główna czatu Meta AI zostanie wprowadzona z czasem, nie będzie dostępna w Polsce w momencie premiery aplikacji.

Funkcje udostępnione użytkownikom Stanów Zjednoczonych, z zamiarem wprowadzenia tych funkcji na więcej rynków na całym świecie w przyszłości to:

Rozmowy głosowe - w Meta AI pojawi się ulepszona funkcja głosowa, umożliwiająca prowadzenie rozmów audio z asystentem. Użytkownicy będą mogli po raz pierwszy przetestować technologię mowy full-duplex, na razie wyłącznie w wersji demo. Jest to komponent głosowy, który pozwala na naturalną rozmowę, podobną do tej, jaką prowadzimy przez telefon.

Odkrywaj za pomocą AI - aplikacja Meta AI zawierać będzie również zakładkę Odkrywaj (Discovery), w której użytkownicy będą mogli dzielić się swoimi pomysłami na wykorzystanie AI i inspirować się nawzajem do tworzenia najciekawszych promptów.    Spersonalizowane doświadczenia - aplikacja Meta AI oparta na modelu Llama 4, zaoferuje użytkownikom Stanów Zjednoczonych i Kanady funkcje pamięci i personalizacji, dzięki czemu interakcje z AI będą lepiej dopasowane do indywidualnych potrzeb. Użytkownicy będą mogli poprosić Meta AI, aby zapamiętała konkretne informacje - na przykład to,  że lubimy podróżować i uczyć się języków - a czat będzie udzielać odpowiedzi i rekomendacji dostosowanych do preferencji.  Międzyplatformowy towarzysz - aplikacja Meta AI będzie centralnym punktem interakcji z Meta AI, niezależnie od tego, czy użytkownicy korzystają z inteligentnych okularów Ray-Ban Meta, czy z czatu dostępnego w przeglądarce pod adresem meta.ai. Po zalogowaniu się na konto Meta zakładka „Historia” pozwoli kontynuować rozmowę ze sztuczną inteligencją tam, gdzie została zakończona, umożliwiając płynne przechodzenie między urządzeniami.   Dostosuj do siebie - aplikacja pozwala na płynne przełączanie się między komunikacją głosową i tekstową oraz wybór preferowanych głosów i funkcji, aby w pełni dostosować doświadczenie do potrzeb.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia