Rusza kolejna odsłona akcji „Miasta ING” w grze Roblox

W najnowszym, trzecim sezonie gry edukacyjnej „Miasto ING” w Roblox, bank rozwija temat bezpieczeństwa w sieci i zaprasza dzieci do nowo powstałej Akademii Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING. Otwarciu wirtualnej szkoły towarzyszył występ twórcy internetowego SmileSlow oraz nagranie teledysku na żywo z udziałem fanów w przestrzeni metaverse.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rusza kolejna odsłona akcji „Miasta ING” w grze Roblox

Podczas wielkiego otwarcia Akademii powstał pierwszy teledysk kręcony na żywo w Roblox i z udziałem publiczności. Event odbył się na dużym wirtualnym placu przed Akademią, a udział w nim wzięli młodzi gracze, a właściwie ich awatary. W cyfrowym świecie goście mogli ze sobą rozmawiać, tańczyć i wspólnie przeżywać wielowymiarowe doświadczenie. Event zgromadził 12 tys. uczestników.

- Do tej pory Miasto ING w Roblox zaangażowało odbiorców w świat naszej marki na niespotykaną dotąd skalę – 550 tys. graczy, 1,8 mln wejść do naszego wirtualnego świata. Udało nam się stworzyć grę, która dała dzieciom możliwość nauki w najbardziej przyjazny sposób, czyli przez zabawę. Chcemy na bieżąco odpowiadać na aktualne zagrożenia, dlatego gra pozwala trenować nie tylko dobre nawyki związane z finansami, ale i zasady bezpieczeństwa w sieci. Zauważyliśmy, że głównym tematem w zakresie bezpieczeństwa w ubiegłym roku był problem fake-ów i wynikająca z tego konieczność weryfikacji informacji – i na to postanowiliśmy zwrócić szczególną uwagę w kolejnej odsłonie gry edukacyjnej. Wierzymy, że umiejętności i doświadczenia nabyte w dzieciństwie zaprocentują w dorosłym życiu – podkreśla Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Nauczycielami Akademii Cyberbezpieczeństwa są twórcy internetowi. Gracze uczą się przydatnych na co dzień umiejętności cyfrowych. 

Za koncept strategiczny i nadzór nad przygotowaniem kampanii odpowiada agencja kreatywna Gong. Za wdrożenie pomysłu i koncepcji „Miasta ING” Game Changer. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mullen Lowe Media Hub. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem