Michał Brudzyński: z G+J do 9 SENSES Media Group

Michał Brudzyński, dyrektor zarządzający G+J Polska, rozstaje się z wydawnictwem. Zarząd G+J nie powoła nowej osoby na to stanowisko.

AUTOR: Robert Stępowski
AUTOR: Robert Stępowski
Udostępnij artykuł:

W G+J Polska (wydawcy m.in.: "Gali", "National Geographic" i "Claudii") Brudzyński będzie pracował jeszcze do końca lutego. Później obejmie stanowisko dyrektora strategicznego w nowo utworzonej spółce medialnej - 9 SENSES Media Group.  Nowa funkcja związana będzie z koordynacją strategii budowy grupy medialnej, która planuje wejście na alternatywny rynek publiczny w ciągu dwóch lat.

Partnerem współtworzącym projekt jest Łukasz Wylęga, dotychczasowy szef i właściciel Headz Marketing Partner. Warszawska grupa reklamy zewnętrznej Headz Marketing Partner, będąca właścicielem ogólnopolskiej sieci outdoor, stanie się strategicznym partnerem nowo powstałej grupy kapitałowej, skupiającej spółki outdoor, firmy reklamowe, wydawnictwo prasowe oraz dom mediowy.

Michał Brudzyński funkcję dyrektora zarządzającego G+J Polska  pełnił od 2006 roku. Odpowiadał za pracę działów: reklamy, multimediów, badań, graficznego, new business, departamentu dystrybucji i obsługi klienta oraz centralnego fotoserwisu.

Po odejściu Brudzyńskiego z G+J jego obowiązki zostaną podzielone między pozostałą częścią kadry kierowniczej wydawnictwa, a samo stanowisko dyrektora zarządzającego zlikwidowane. - To które obowiązki zostaną przypisane poszczególnym osobom w firmie jest wewnętrzną sprawą wydawnictwa - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Magda Bulera, PR Manager G+J Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator