Michał Giera head of mobile product w Mobiem. Radosław Włoda dyrektorem handlowym

Do zespołu agencji marketingu mobilnego Mobiem (Grupa Interia.pl) dołączyli Michał Giera (head of mobile product) i Radosław Włoda (dyrektor handlowy).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Giera head of mobile product w Mobiem. Radosław Włoda dyrektorem handlowym
Od lewej: Michał Giera i Radosław Włoda

Michał Giera będzie odpowiadał m.in. za strategiczne doradztwo w zakresie rozwoju produktów biznesowych, ze szczególnym naciskiem na aplikacje mobilne agencji oraz rozwiązania reklamowe, a także zarządzanie danymi agregowanymi przez Mobiem i ich dalszą monetyzację.  

Doświadczenie zawodowe Giera zdobywał w Grupie WP, gdzie współodpowiadał za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów. W Spicy Mobile zajmował się rozwojem nowych obszarów biznesowych. Przez cztery lata budował także swój własny projekt z zakresu analityki aplikacji mobilnych - Snapp. Jest absolwentem archeologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Radosław Włoda: z Grupy Interia do Mobiem

Radosław Włoda jako dyrektor handlowy odpowiada za sprzedaż i rozwój produktów reklamowych w Mobiem. Do końca lutego 2019 roku pełnił obowiązki dyrektora ds. rozwoju projektów niestandardowych w Grupie Interia.pl.

Od 2011 Włoda roku odpowiadał w portalu za rozwój i sprzedaż reklamowych produktów mobilnych. Z branżą mediową związany od 25 lat. Swoją karierę rozpoczynał w Eurozecie, następnie pracował w Gruner+Jahr Polska, Optimedia i Media Express. Był również kierownikiem ds. sprzedaży korporacyjnej i szefem działu wsparcia sprzedaży Gazeta.pl w wydawnictwie Agora.

- Dołączenie w ostatnich miesiącach trzech ekspertów i objęcie przez nich kluczowych stanowisk w Mobiem jest ściśle związane z rozwojem agencji i wynika bezpośrednio ze strategii nastawionej na development przy udziale liderów rynku mobilnego w Polsce. Zarówno Michał Giera, jak i Radosław Włoda oraz Paweł Murawski mają unikatowe doświadczenie i ponadprzeciętny know-how digitalowy. Każdy z nich ma też zaawansowaną wiedzę z zakresu rozwoju produktów mobilnych, badań i analiz aplikacji mobilnych czy rozwoju relacji z klientem - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Norbert Kowalski, CEO Mobiem.

Jak mówi nam Kowalski, Mobiem sukcesywnie się rozwija i ma ambicje dalszego wzrostu.

- Od czerwca br. agencja zwiększyła zasięg działania, dołączając do swojej sieci sprzedaży biura regionalne Interii. To ważny krok w rozwoju spółki, której produkty i usługi, tworzące ekosystem mobile Mobiem, uzupełnią ofertę digitalową Grupy, a samej Grupie pozwolą na realizację kompleksowych kampanii online, obejmujących serwisy www, strony mobilne oraz aplikacje - mówi Norbert Kowalski.

W portfolio Mobiem są kampanie zrealizowane m.in. dla: Opel, Philips, Visa, Master Card, Nike, Coca-Cola, Orange, Play, Żabka, Millenium Bank, Red Bull, Samsung.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"