Michał Glapiński nowym dyrektorem zarządzającym Interactive Solutions

Michał Glapiński został dyrektorem zarządzającym agencji Interactive Solutions (sieć Saatchi & Saatchi), zastępując Marka Palaka. Z firmą związany jest od ośmiu lat.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Michał Glapiński nowym dyrektorem zarządzającym Interactive Solutions
Michał Glapiński, dyrektor zarządzający Interactive Solutions

Do zadań Glapińskiego będzie należało rozwijanie współpracy Interactive Solutions w ramach sieci Saatchi & Saatchi, a także współpraca bezpośrednio z klientami.

- Moim najbliższym zadaniem jest zacieśnianie współpracy z biurami Saatchi & Saatchi, z którymi już współpracujemy (Nowy Jork, Genewa, Moskwa i Budapeszt) i stworzenie optymalnego modelu obsługi w kolejnych. To samo dotyczy naszej regionalnej i globalnej relacji z największym bezpośrednim klientem, Procter & Gamble. Dzięki tym doświadczeniom możemy oferować optymalnie dopasowane rozwiązania z uwzględnieniem charakterystyki lokalnych rynków, a także jeszcze lepiej pracować nad regionalnymi strategiami - powiedział Michał Glapiński.

Ostatnio Michał Glapiński kierował jako group account director interdyscyplinarnym zespołem agencji Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions obsługującym marki Procter & Gamble w Europe Środkowej (więcej na ten temat). Z Interactive Solutions związany jest od ośmiu lat.

Na stanowisku dyrektora zarządzającego Interactive Solutions Glapiński zastąpił Marka Palaka, który ma dalej pracować w sieci Saatchi & Saatchi. Firma nie zdradza za co będzie odpowiadał.

Przypomnijmy, że we wrześniu prezesem grupy Saatchi & Saatchi Polska został Piotr Morkowski (więcej na ten temat).

Komentarze (0)
modest
11 lat temu

Fajna ramówka. jedna z fajniejszych od lat. Jestem fanem Turbo od dawna.

hubo
11 lat temu

Kicha. Tvn turbo schodzi na psy.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo