Michał Jasiński managing directorem UM

Stanowisko managing directora agencji mediowej UM (Mediabrands) objął Michał Jasiński. W zarządzaniu UM Thrive wesprze go Piotr Francuz, który dołączy do agencji na początku listopada br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Jasiński managing directorem UM
Michał Jasiński

Jasiński awansował na stanowisko managing directora agencji UM, należącej do grupy Mediabrands.

Ostatnio zarządzał zespołem UM Thrive, dedykowanym obsłudze Nestle Polska. Obejmując nowe stanowisko będzie raportował bezpośrednio do Justyny Mazur, która czasowo zarządzała zespołem UM. Obecnie Justyna Mazur skupi się na swoich pierwotnych zadaniach, wracając na stanowisko chief client relations Oficera w grupie Mediabrands.

- Doceniam strategiczne, biznesowe i leadershipowe kompetencje Michała. Powierzenie mu funkcji szefa agencji UM pozwoli nam wykorzystać je przy współpracy z pozostałymi klientami agencji- mówi Monika Bronowska, CEO Mediabrands CEE.

Obecnie UM pracuje m.in. dla takich klientów jak: Nestle Polska, Johnson & Johnson, MediaMarkt, ETi, Froneri, Mattel, Honda, Bakoma, 3M, Spotify. Już wkrótce do grona klientów dołączy Pyszne.pl.

W związku z awansem Michała Jasińskiego na początku listopada br. do zespołu UM Thrive dołączy Piotr Francuz, manager z ponad 10-letnim doświadczeniem z pracy w branży reklamowo-marketingowej. Obejmie funkcję UM Thrive directora i będzie bezpośrednio raportował do Michała Jasińskiego.

grafika

Ostatnio pełnił funkcję business directora w agencji mediowej MediaCom. Swoje kompetencje zawodowe rozwijał pracując dla takich np. klientów jak: VW Group, PSA Group, HBO, The Coca-Cola Company, Bayer, Sony PlayStation. Jest absolwentem Finansów i Bankowości na Akademii L. Koźmińskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day