Michał Taranta director of operations w Kinesso

Michał Taranta, dotychczasowy digital director w zespole strategii grupy IPG Mediabrands, dołączył do działającej w jej strukturach agencji performance marketingu Kinesso i objął stanowisko director of operations.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
5 komentarzy
Michał Taranta director of operations w Kinesso

W nowej roli Michał Taranta odpowiada za ofertę produktów digitalowych agencji, z której korzystają obecni klienci agencji grupy IPG Mediabrands (UM, Initiative i Kinesso) oraz marketerzy niezwiązani stałą współpracą. Zarządza pracą 5 zespołów agencji: SEM, socialCommerce, programmatic, performance i AdOps, i we współpracy z nimi będzie ulepszał i rozwijał aktualne portfolio produktów, tworzył nowe rozwiązania wykorzystując kompetencje i zasoby Kinesso w obszarach danych, analityki i technologii, oraz rozwijał ich sprzedaż. 

Do jego zadań na nowym stanowisku będzie należał również nadzór nad wdrażaniem projektów automatyzacji procesów biznesowych w agencji, wykorzystanie synergii płynącej ze współpracy między agencjami grupy oraz rozwijanie projektów dzielenia się wiedzą.

Michał Taranta jest związany z IPG Mediabrands od 2021 roku. Jest ekspertem w obszarze komunikacji zintegrowanej z blisko 20-letnim doświadczeniem, które budował pracując w agencjach mediowych (Havas Media, Zenith, PHD) i w mediach (TVN Media). Współpracował z największymi reklamodawcami w Polsce, reprezentującymi różne kategorie, m.in.: FMCG (L'Oréal, Reckitt Benckiser, Red Bull, Unilever, Orangina Schweppes, Essity), Motoryzacja (Peugeot, Kia, Mercedes, Mitsubishi), OTC (Sanofi, Perrigo), Retail (Carrefour, Sephora, Douglas, IKEA, OBI), a także z Accor Hotels, SpeakUp, BNP Paribas, realizując projekty strategiczne i wdrażając strategie wspierające ich digitalową transformację.

Komentarze (5)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"