SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Microsoft sprzedaje Razorfish

Microsoft wynajął firmę Morgan Stanley do znalezienia kupca naagencję cyfrową Razorfish.

Potencjalnym nabywcą może okazać się francuski holding reklamowyPublicis Groupe, który zapowiadał niedawno, że ma w swoich planachprzejęcia w sektorze reklamy cyfrowej.

Koncern z Redmond kupił Razorfish w 2007 roku, w ramachprzejęcia za 6 miliardów dolarów zajmującej się reklamą onlinefirmy aQuantive. Wcześniej agencja nosiła nazwę Avenue ARazorfish.

Według analityków rynku, Razorfish może być aktualnie warta od600 do 700 milionów dolarów. Mająca swoją siedzibę w Seattle jednaz największych cyfrowych agencji na świecie zatrudnia ponad 2tysiące pracowników, a wśród jej klientów są takie marki jakAdidas, Audi, Coca-Cola, Disney, Kraft i Nike.

Oprócz Publicis Group, jako potencjalnych nabywców Razorfish,wymienia się również inne duże grupy reklamowe, takie jak Omnicomczy WPP.

Dołącz do dyskusji: Microsoft sprzedaje Razorfish

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl