Miele promuje się hasłem „Once a Miele, Always a Miele”

„Once a Miele, Always a Miele” to hasło nowej kampanii marki – producenta premium urządzeń AGD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Miele promuje się hasłem „Once a Miele, Always a Miele”

Jak informuje producent, to największa jak dotąd na polskim rynku kampania wizerunkowa Miele. Realizowana jest w roku jubileuszowym, w którym Miele świętuje 125-lecie. Bazuje na formatach wideo prezentujących ogólnie markę oraz strategiczne kategorie produktów: piekarniki parowe, płyty indukcyjne ze zintegrowanym wyciągiem oraz zmywarki.

Kampania realizowana jest w telewizji, m.in. stacjach grupy TVN Warner Bros Discovery, Polsat Media, TVP, a także w internecie oraz drukowanych magazynach o tematyce wnętrzarskiej i lifestyle. 

Media strategicznie zaplanowała i kupiła agencja mediowa Spark Foundry.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

21 felietonów od przedsiębiorców w "Pulsie Biznesu". Piszą o tym, co nas czeka

21 felietonów od przedsiębiorców w "Pulsie Biznesu". Piszą o tym, co nas czeka