Miele promuje się hasłem „Once a Miele, Always a Miele”

„Once a Miele, Always a Miele” to hasło nowej kampanii marki – producenta premium urządzeń AGD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Miele promuje się hasłem „Once a Miele, Always a Miele”

Jak informuje producent, to największa jak dotąd na polskim rynku kampania wizerunkowa Miele. Realizowana jest w roku jubileuszowym, w którym Miele świętuje 125-lecie. Bazuje na formatach wideo prezentujących ogólnie markę oraz strategiczne kategorie produktów: piekarniki parowe, płyty indukcyjne ze zintegrowanym wyciągiem oraz zmywarki.

Kampania realizowana jest w telewizji, m.in. stacjach grupy TVN Warner Bros Discovery, Polsat Media, TVP, a także w internecie oraz drukowanych magazynach o tematyce wnętrzarskiej i lifestyle. 

Media strategicznie zaplanowała i kupiła agencja mediowa Spark Foundry.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową