SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Egmont Polska wprowadza na rynek czasopismo dla dziewczynek „Vampirina”

W czwartek, 6 września w sprzedaży pojawi się nowy dwumiesięcznik dla dziewczynek „Vampirina”. Wydaje go Wydawnictwo Egmont Polska.

Article

Tytuł magazynu nawiązuje do serialu, o tym samym tytule, znanego z kanału Disney Junior. W każdym numerze czytelniczki, podobnie jak w serialu, wspólnie z główną bohaterką będą się dobrze bawić i z pewnością nie będzie miejsca na nudę. Na poszczególnych stronach na czytelniczki będą czekać opowiadania, łamigłówki, testy, wycinanki i rysowanki.

Do każdego wydania dwumiesięcznika będzie dodawany też prezent - zabawka. W pierwszym numerze znajdzie się zestaw do włosów zawierający opaskę i dwie spinki.

Redaktor naczelną „Vampiriny” jest Małgorzata Romańska. Odbiorcami liczącego 32 strony pisma są w szczególności dziewczynki w wieku od 3 do 6 lat.

Cena egzemplarza wraz z dodatkami wyniesie 9,99 zł, a pierwszy numer dostępny będzie od czwartku, 6 września 2018 roku. Wprowadzenie magazynu wspiera kampania reklamowa w mediach własnych Egmontu.

Serial „Vampirina” opisuje perypetie małej wampirzycy Vampiriny „Vee” Hauntley, która przeprowadza się razem ze swoją rodziną - mamą Oksaną i tatą Bogdanem z Transylwanii do Pensylwanii, aby poprowadzić pensjonat dla guli i goblinów. Młoda wampirzyca każdego dnia przeżywa nowe niesamowite przygody.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, wynika, że w 2017 roku wydawnictwo Egmont Polska sprzedało ono dokładnie 3 023 437 egzemplarzy swoich magazynów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Egmont Polska wprowadza na rynek czasopismo dla dziewczynek „Vampirina”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wolak
Ataki kościoła i prawicowych mediów za szerzenie satanizmu za 3, 2 ,1... xD
8 10
odpowiedź
User
śwolak
To nie chodzi o satanizm. to chodzi o wyłącznie o "kwestię smaku". To jest brzydkie. Coraz więcej w naszej kulturze brzydoty, którą promuje się jako fajną. POprzednio były przyjaciółki - żywe trupy - monsterhigh, teraz to.
A rzeczą inną jest, że nic dobrego za takimi bajkami nie idzie . Nie mają one tak jak stare bajki disneya, jednoznacznego przekazu, który głosił że zło jest brzydkie i zawsze przegrywa.
10 8
odpowiedź
User
człek
a pan jest ładny?
8 9
odpowiedź
User
a
To nie chodzi o satanizm. to chodzi o wyłącznie o "kwestię smaku". To jest brzydkie. Coraz więcej w naszej kulturze brzydoty, którą promuje się jako fajną. POprzednio były przyjaciółki - żywe trupy - monsterhigh, teraz to.
A rzeczą inną jest, że nic dobrego za takimi bajkami nie idzie . Nie mają one tak jak stare bajki disneya, jednoznacznego przekazu, który głosił że zło jest brzydkie i zawsze przegrywa.


Nie ma się czym przejmować, bo takie barachło mało kto na szczęście kupuje. Sprawdź wyniki sprzedaży jeśli będą, a jeśli nie będzie to znaczy o wielkiej nędzy i wstydzie przed publikacją.
0 0
odpowiedź