SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Milion widzów „Na ratunek 112”. Polsat wygrywa z konkurencją

Nowy serial „Na ratunek 112” po kilku pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio milion osób. Polsat w czasie emisji paradokumentu jest liderem rynku telewizyjnego.

Article

Docu-soap „Na ratunek 112” na antenie Polsatu pokazywany jest w dni powszednie o godz. 16.30, począwszy od 29 sierpnia br. Średnia widownia odcinków produkcji, pokazanych do 27 września br., wyniosła 1 mln osób, co przełożyło się na 13,91 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 14,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,17 mln oglądających, zgromadził odcinek serialu z 12 września.

Trzy topowe odcinki

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

12-09-2016

1 168 618

16,99%

30-08-2016

1 164 099

15,74%

29-08-2016

1 117 303

14,64%

Polsat w paśmie nadawania nowego paradokumentu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 12,01 proc., nadająca w tym czasie „Komisarza Alexa”. Dalej plasują się: TVN (11,01 proc.; „Szkoła”) i TVP2 (4,96 proc.; „O mnie się nie martw”, „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz kabarety).

Wśród widzów w grupie 16-49 liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Jedynka i Dwójka. Z kolei w grupie 16-59 lat pierwszy jest Polsat, drugi - TVN, trzecia - Jedynka, a czwarta - Dwójka.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat - Na ratunek 112

1 001 842

13,91%

367 843

14,15%

554 132

14,17%

TVP1

864 912

12,01%

185 437

7,14%

379 925

9,71%

TVN

792 805

11,01%

402 690

15,50%

513 755

13,14%

TVP2

357 405

4,96%

134 502

5,18%

216 941

5,55%

„Na ratunek 112” to docu-soap, opowiadający o pracy dyspozytorów Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Producentem paradokumentu jest Tako Media.

Nowy serial zastąpił w ramówce kryminalną produkcję „Malanowski i partnerzy”, którą Polsat emitował od 2009 roku. W okresie od 1 marca do 20 kwietnia br. docu-crime ze znanym m.in. z „07 zgłoś się” Bronisławem Cieślakiem w roli głównej śledziło 1,44 mln osób (15,86 proc. udziału w 4+).

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,61 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Milion widzów „Na ratunek 112”. Polsat wygrywa z konkurencją

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kacper3100
Jak niski trzeba mieć iloraz inteligencji, by taki serial oglądać. Jak niski trzeba mieć iloraz inteligencji, by w ogóle Polsat oglądać...
22 17
odpowiedź
User
Witold
I co, kolego, dowartościowałeś się? Na pewno wyższy, niż żeby pisać takie bzdury :). Ja tam nie oceniam ludzi, a skoro milion ludzi ogląda jakiś program, to musi być w nim coś ciekawego. No i Polsat te programy robi też dobrze, więc przy ciekawej tematyce o oglądalność łatwo.
14 17
odpowiedź
User
Krdy
Te seriale mają do siebie to, że strasznie wciągają :) Na ratunek 112 jeszcze nie miałem okazji widzieć, ale te wszystkie inne polsatowe produkcje paradokumentalne całkiem fajnie się ogląda :)
12 14
odpowiedź
User
Vojtek
Serial ciekawy choć uważam, że lepiej byłoby więcej typu Przyjaciółki, bo te szpitalne czy policyjne to zbyt dużo. Polsat ma w swoim dorobku już kilkanaście fajnych propozycji i na nich powinien się skupić.
14 12
odpowiedź
User
Moje imię/mój nick
Świeży rak-content!
10 12
odpowiedź